Te caut din toata inima...

15 ianuarie 2012

Rugaciune pentru cererea binecuvantarii si oferirea de sine

In Mesajul Sau de pe Muntele Sfintei Treimi din ianuarie 2012 Sfanta Fecioara Maria ne cerea:

"Toţi cei care au posibilitatea, să se conecteze sufleteşte la întâlnirile de rugăciune ale comunităţii de ispăşire. În fiecare dimineaţă între orele 6 şi 7 să spuneţi, uniţi în suflet, rugăciunea de oferire şi cerere a binecuvântării. După amiază între orele 3şi 4 să spuneţi rozarul Îndurării Divine. În fiecare zi în ora Îndurării să-I cereţi iertare lui Isus Îndurător în numele vostru, al familiei voastre, al naţiunii voastre, al omenirii întregi şi în numele semenilor voştri care suferă în Purgator. "


Cu mult drag va ofer aceasta rugaciune pentru cererea binecuvantarii si oferirea de sine:

1. Cer si astazi cu incredere binecuvantarea Tatalui ceresc , pacea lui Isus Cristos, conducerea Spiritului Sfant, protectia Sfintei Fecioare, ajutorul tuturor ingerilor si sfintilor.
Ii rog in special sa mijloceasca pentru mine si pentru intentiile mele pe sfintii arhangheli Mihail , Gabriel si Rafael si pe ingerul meu pazitor.Cu credinta ii rog si pe protectorii Comunitatii de ispasire fericitul Papa Ioan Paul al2 lea, Sfantul Padre Pio , Sfanta Faustina, ingerii nostri protectori, cei dragi noua mutati in Cer, sfintii marunti si rudele noastre care sufera in Purgator.

2.Cer si astazi binecuvantarea celor din Cer asupra Papei , a cardinalilor , a episcopilor, a preotilor , a calugarilor si a persoanelor consacrate lui Dumnezeu, a familiei trupesti si sufletesti,tuturor celor vii si morti care au nevoie de Indurarea lui Dumnezeu.

3.Ma asez si astazi pe mine si omenirea intreaga in Sfantul Sange al lui Isus si in Sfintele lacrimi ale Sfintei Fecioare, sub protectia cea mai sigura.

4.Isuse vreau ca si astazi picioarele noastre sa umble impreuna , mainile noastre sa lucreze impreuna, inimile noastre sa bata deodata, sa simtim la fel , gandurile noastre sa fie aceleasi, urechile noastre sa asculte linistea , ochii nostri sa se priveasca si privirile noastre sa se uneasca, buzele noastre sa-l implore impreuna pe Vesnicul Parinte pentru Indurare.

5.Ma ofer si astazi Sfintei Treimi prin Mainile Sfintei Fecioare, imi ofer trupul, sufletul, vointa , ideile , bunurile materiale , intreaga mea viata asa cum sunt.


6.Isuse Indurator, te rog iarta-ma pe mine sarmanul pacatos, ca astfel sa fii intotdeauna Regele inimii mele.

7. Doamne  da ca in fiecare zi a vietii mele sa cer : purifica-ma Doamne cu Sfantul Tau Sange si umple-ma cu Sfantul Tau Spirit! Amin!

Aceasta rugaciune a fost scrisa de Pr. Cs.Janos si de V. Ilona la Nusfalau






Dumnezeu sa va binecuvanteze , sa va purifice si sa-si intipareasca Preasfantul Chip in inimile voastre!

5 comentarii:

silvia spunea...

Draga mea draga,multumesc si de aceasta data pentru cea ce ai fost inspirata ,ajutatapentru caci la sfirsitul rugaciuni am vazut ca a fort scrisa de chiar preotul Janos cu sora Ilona,acest preot care mie personal mi s-a arata in vis, fara sa-l cunosc si in acea zi binecuvintata am gasit pe intrenet Muntele Sfintei Treimi si blogul tau unde ind priveam mi se parea totul real,inima mea se deschidea mai mult in fiecare clipa catre ISUS SI TOTI SFINTI SI TOATE SFINTELE SI TOTI ARHANGHELII.
Acum tu stii de ce dorinta mea catre acest Munte este imensa,stiu cala orice in viata ai vine timpul sau dar ma rog cu multa ardoare sa ajung acolo cit mai repede.
Stiu si simnt asta in inima mea ca se va intimpla ca mi se para mie o vesnicie este cu totul altceva.
O noapte buna draga mea cu Sfintu Anton la capataiul patului tau.

DANIELA spunea...

Sant in unione cu voi.Rugaciunile racomandate sant foarte simple dar foarte profonde.Draga mea sa fii binecuvantata.

Anonim spunea...

FF BUNE RUGACIUNI ..
EU FAC ROZARIUL INDURARII LA ORA 15 ....
DAR SANT IN ITALIA , SHI ORA 15 , AICI ESTE ORA 16 IN ROMANIA ...
LAUDAT SA FIE ISUS SI MARIA !
TE ROG MARIA, SA -MI SCRII AICI ,ACEA RUGACIUNE , CARE NU O AM CLARA >>>>INDURAREA LUI DUMNEZEUAJUTANDU-NE,SA REZOLVAMCELE MAI DIFICILE SITUATII DIN VIATA NOASTRA <<<<< SE ZICE 9 ZILE LA RAND ), NU SHTIU UNDE AM CITIT , CA MI SE PARE CA E GRESITA ACEASTA RUGACIUNE ..< CEVA MAI LIPSESHTE .)
SANATATE
RODICA-SHTEFANIA ,. RE , ITALIA

Unknown spunea...

As vrea si eu daca se poate aceeasi rugaciune.

mmary spunea...

Draga Rodica, nu stiu la ce rugaciune te referiinsa catre Milostivirea Divina, 9 zile la rand, exista aceasta Novena:

http://mmarysplendoareaiubirii.blogspot.ro/2009/11/novena-indurarii-divine.html

Crede-ma , daca te rogi la ora 15, ora Milostivirii Divine,nu mai ai nevoie de alte rugaciuni.Secretul e increderea deplina pe care trebuie sa o ai in Indurarea Domnului si abandonarea in Sfanta Voia Sa!

Dumnezeu sa te binecuvanteze cu nesfarsitele comori ale Milostivirii Sale!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...