Te caut din toata inima...

21 august 2011

Crezi ca Dumnezeu te-a uitat? Crezi ca Dumnezeu nu te iubeste???

 

Atunci, te rog ,asculta cu atentie urmatoarele clipuri...
cu siguranta iti vei schimba parerea.

Exista un singur si mare ADEVAR:

"Dumnezeu te iubeste! "



Crezi ca Dumnezeu te-a uitat?

14. Sionul zicea: "M-a parasit Domnul si m-a uitat Domnul!"

15. Poate o femeie sa uite copilul pe care-l alapteaza si sa n-aiba mila de rodul pantecelui ei? Dar chiar daca l-ar uita, totusi Eu nu te voi uita cu niciun chip:

16. Iata ca te-am sapat pe mainile Mele, si zidurile tale sunt totdeauna inaintea ochilor Mei!(Isaia 49)




Psalmul 139

1. (Catre mai marele cantaretilor. Un psalm al lui David.) Doamne, Tu ma cercetezi de aproape si ma cunosti,
2. stii cand stau jos si cand ma scol, si de departe imi patrunzi gandul.
3. Stii cand umblu si cand ma culc, si cunosti toate caile mele.
4. Caci nu-mi ajunge cuvantul pe limba, si Tu, Doamne, il si cunosti in totul.
5. Tu ma inconjori pe dinapoi si pe dinainte si-Ti pui mana peste mine.
6. O stiinta atat de minunata este mai presus de puterile mele: este prea inalta ca s-o pot prinde.
7. Unde ma voi duce departe de Duhul Tau si unde voi fugi departe de fata Ta?
8. Daca ma voi sui in cer, Tu esti acolo; daca ma voi culca in Locuinta mortilor, iata-Te si acolo;
9. daca voi lua aripile zorilor si ma voi duce sa locuiesc la marginea marii,
10. si acolo mana Ta ma va calauzi, si dreapta Ta ma va apuca.
11. Daca voi zice: "Cel putin intunericul ma va acoperi si se va face noapte lumina dimprejurul meu!"
12. Iata ca nici chiar intunericul nu este intunecos pentru Tine; ci noaptea straluceste ca ziua, si intunericul, ca lumina.
13. Tu mi-ai intocmit rinichii, Tu m-ai tesut in pantecele mamei mele:
14. Te laud ca sunt o faptura asa de minunata. Minunate sunt lucrarile Tale, si ce bine vede sufletul meu lucrul acesta!
15. Trupul meu nu era ascuns de Tine, cand am fost facut intr-un loc tainic, tesut in chip ciudat, ca in adancimile pamantului.
16. Cand nu eram decat un plod fara chip, ochii Tai ma vedeau; si in cartea Ta erau scrise toate zilele care-mi erau randuite, mai inainte de a fi fost vreuna din ele.
17. Cat de nepatrunse mi se par gandurile Tale, Dumnezeule, si cat de mare este numarul lor!
18. Daca le numar, sunt mai multe decat boabele de nisip. Cand ma trezesc, sunt tot cu Tine.
19. O, Dumnezeule, de ai ucide pe cel rau! Departati-va de la mine, oameni setosi de sange!
20. Ei vorbesc despre Tine in chip nelegiuit, Iti iau Numele ca sa minta, ei, vrajmasii Tai!
21. Sa nu urasc eu, Doamne, pe cei ce Te urasc si sa nu-mi fie scarba de cei ce se ridica impotriva Ta?
22. Da, ii urasc cu o ura desavarsita; ii privesc ca pe vrajmasi ai mei.
23. Cerceteaza-ma, Dumnezeule, si cunoaste-mi inima! Incearca-ma si cunoaste-mi gandurile!
24. Vezi daca sunt pe o cale rea, si du-ma pe calea vesniciei! 





Nu simti ca Dumnezeu te iubeste ?


8. "Dar tu, Israele, robul Meu, Iacove, pe care te-am ales,
samanta lui Avraam, prietenul Meu,

9. tu, pe care te-am luat de la marginile pamantului si pe care te-am chemat dintr-o tara departata, caruia ti-am zis: "Tu esti robul Meu, te aleg, si nu te lepad!


10. Nu te teme, caci Eu sunt cu tine; nu te uita cu ingrijorare, caci Eu sunt Dumnezeul tau; Eu te intaresc, tot Eu iti vin in ajutor. Eu te sprijin cu dreapta Mea biruitoare." (Isaia 41)



9. Cum M-a iubit pe Mine Tatal, asa v-am iubit si Eu pe voi. 
Ramaneti in dragostea Mea.

10. Daca paziti poruncile Mele, veti ramane in dragostea Mea, dupa cum si Eu am pazit poruncile Tatalui Meu si raman in dragostea Lui.

11. V-am spus aceste lucruri, pentru ca bucuria Mea sa ramana in voi, si bucuria voastra sa fie deplina.(Ioan 15)





4. De aceea, pentru ca ai pret in ochii Mei, pentru ca esti pretuit si te iubesc, dau oameni pentru tine si popoare pentru viata ta.(Isaia 43)



Dumnezeu sa va binecuvanteze cu toata splendoarea Iubirii Sale!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Multumesc mult.

mmary spunea...

Anonim, "Har si pace dela Dumnezeu , Tatal nostru, si dela Domnul Isus Hristos!" (2Tesaloniceni2)

si : 2 Tesaloniceni 5
2 Tesaloniceni 16

Dumnezeu sa te binecuvanteze cu acele haruri care vor face din tine un iubit copil al Vointei divine!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...