Te caut din toata inima...

04 martie 2016

Şi te iubesc aşa cum ai rosti o rugăciune...


Şi te iubesc aşa cum ai rosti o rugăciune...
Uşor, în taină, dar nemăsurat
Sălbatec, dar duios, fără amărăciune
Mi-e sufletul de tine în bine îmbătat.

Mi te-am cusut pe-a sufletului haină
Şi mi te port în suflet ca pe-o taină
Ce s-ar topi de-ar fi-n lumina zilei…
Te scald din când in când, în bland parfum de tei.

Nimic nu-ţi cer, vreau doar să te respir
Doar tu să-mi curgi în sânge şi doar tu să-mi fii mir
De tine să mă umplu, de tine să mor iar
De tine să-nviez, fiind Tu să trăiesc iar

Te caut, te-ascund, te cert şi te implor
Mi-e-un dor nebun şi te ignor
M-agăţ de tine că de-o sfântă stea
Te-ador, te-nvăţ, te uit, te-alung din mintea mea
Eşti tu în tot al meu şi tot al meu e tu
Eşti în fiece gând şi orice gând e tu
Eşti toată carnea mea şi sufletu-i tot tu.

Eşti eu, rămânând tu. Sunt tu, rămânând eu.
Şi suntem mult mai mult. Şi eşti al meu
Aşa cum sunt a ta, fără a mai fi fost cândva, vreodata-a altcuiva
Nu, nici măcar a mea.

Cum te iubesc....
Aşa Cum ai Tăcea O Rugăciune....


sursa aici:  https://www.facebook.com/390900397634334/photos/a.585455391512166.1073741825.390900397634334/721285927929111/?type=3&theater 



Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...