Te caut din toata inima...

23 februarie 2016

Uimire fericita


Cand Domnul Isus vrea sa-si faca cunoscuta Vointa in ceea ce ma priveste , ma inspira, imi vorbeste si imi daruieste Lumina Sa pentru a-L intelege.
Ieri , asaltata fiind de suave ispite , m-a inspirat sa scriu aceste versuri:

" Sa strabat cerul telul meu era,
Sa fiu oglindirea puritatii Tale,
Manuscris divin in lumea rea
Clipa a Eternitatii devenita Cale."

Apoi, m-a ajutat sa le depasesc... si a venit noaptea, iar dimineata , pe la ora 4, am fost trezita...m-am rugat putin Duhului Sfant rugandu-l sa-mi arate ce doreste sa-mi spuna deoarece am simtit impulsul de a citi din vol. 6 al Mariei Valtorta , pe care nu l-am mai deschis de vreo luna, si ma tot astepta cuminte la capatai.
Ei bine, din cele 500 de pagini am deschis cartea la pagina 135 unde era scrisa aceasta fraza:

"Numai copiii au suflete de ingeri, ferite - datorita nevinovatiei lor - de cunoasterea acestor lucruri care le-ar putea preschimba in tina.Pentru aceea ii iubesc atat de mult , vazand in ei o oglindire a Puritatii nesfarsite.
Ei sunt singurii care duc cu ei aceasta amintire a Cerurilor."

"Oglindire a Puritatii"! ... iata ce vrea Domnul si Dumnezeul meu sa fiu! ... iar eu, vai ,mie, ticaloasa si mizerabila faptura!
Si totusi, cu toata mizeria si nimicnicia mea, sunt fericita ,caci El, Cel Binecuvantat, Cel Preapur, care ma doreste atat de mult, prin Sfanta Euharistie, imi patrunde fiinta si isi "oglindeste nesfarsita Puritate "in inima mea ... in inima ta ...

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...