Te caut din toata inima...

05 februarie 2016

Dialoguri Euharistice -Ore de adoratie (1)

"Sufletul adorator:
Isuse,dragostea ma aduce in fata Ta sa te ador!
Eu cred ca esti Prezent in Euharistie.Ma inchin, Te iubesc si ma daruiesc Tie.
Vreau sa Te servesc si sa-mi implinesc chemarea de suflet adorator in Opera Adorarii, dar nu stiu cum!
Te rog , Doamne, sa ma inveti Tu; vreau sa te ascult!

Isus din Euharistie:
"Eu sunt Adoratorul din Euharistie,izvorul si puterea Adorarii!
Fiindca Imi ceri cu sinceritate sa te invat adorarea, raspund cu dragoste si hucurie dorintei tale arzatoare si dorintei tuturor sufletelor care vor sa adore in Spirit si Adevar.
In mijlocul Universului stau Eu, Cuvantul vesnic al Tatalui si vorbesc de la inceputul lumii prin graiul CREATIEI ...
In mijlocul omenirii stau Eu, Cuvantul Intrupat! Eu de secole vorbesc lumii prin LUMINA EVANGHELIEI si prin IUBIREA EUHARISTIEI.
Dar omenirea nu Ma stie si nu Ma adora: iubeste mai mult intunericul decat Lumina, pentru ca faptele ei sunt rele!
Eu sunt pururea cu voi, PREZENT IN EUHARISTIE ca Dumnezeu si Om, rascumparator si triumfator prin Sangele Meu glorios.Dar oamenii acestui veac nu cred in Mine si nu Ma adora! Va spun insa ca in misterul CREDINTEI ,in jertfa si in Taina Altarului e singura nadejde de mantuire pentru Biserica si omenire.IN ADORARE E UNICA SALVARE!
Adorarea se cuvine numai lui Dumnezeu, CREATORUL si STAPANUL a toate.Prin adorare Dumnezeu e recunoscut, pretuit , preamarit, iubit, ascultat si servit ca PRICIPIU si SCOP al universului,ALFA si OMEGA vietii omului: TOTUL OMENIRII."


continuarea in clipuri:




"M-am facut OM ca sa INTORC INIMA OAMENILOR SPRE DUMNEZEU..." 



"Numai iubirea are putere de ispasire in jertfa!" 

"Dumnezeu prin Sine ESTE TOTUL,Fiinta de la Sine,infinita,indepenenta,etern fericita in perfectiunea Sa.Omul prin sine e Neant, de la sine, Nefiinta, si , daca e fiinta si are oarecare perfectiune,e totul de la Dumnezeu si pentru Dumnezeu... Omul singur e neant,intuneric , pacat,durere si moarte... unit cu MINE intra in VIATA, biruie prin JERTFA,triumfa asupra MORTII,cucereste NEMURIREA,devine ADORATOR,caci EU sunt CALEA,ADEVARUL si VIATA. Este de la sine inteles ca acela care nu este si nu are NIMIC de la sine, trebuie sa CEARA totul de la Acela care este TOTUL! Dar ce putere are CEREREA UNUI NEANT? Eu, TOTUL LUI DUMNEZEU, M-am facut Om si am unit cu Mine NEANTUL, ca prin Mine sa poata cere de la TOTUL TREIMII, de la Tatal din Ceruri, tot ceea ce ii este necesar pentru a ajunge la Viata Vesnica,trecand prin moarte , de pe Pamant,ca un calator care stie unde merge, care cunoaste calea, care transpira, sufera orice numai sa ajunga la destinatie."

 

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...