Te caut din toata inima...

23 septembrie 2015

Padre Pio - frumoasa rugaciune -

”Ajuta-ma, Doamne,ca ochii mei sa fie milostivi,ca sa nu suspectez niciodata,nici sa nu judec dupa aparentele exterioare,ci sa discern frumusetea in sufletul aproapelui meu si sa-i vin in ajutor.
Ajuta-ma,Doamne,ca urechea mea sa fie milostiva,ca sa ma aplec asupra nevoilor aproapelui meu si sa nu raman indiferenta la durerile si la plangerile sale.Ajuta-ma,Doamne,ca limba mea sa fie milostiva,ca sa nu vorbesc niciodata de rau pe aproapele meu,ci sa am pentru fiecare,un cuvant de mangaiere si de iertare.
Ajuta-ma,Doamne,ca mainile mele sa fie milostive si pline de fapte bune,ca sa stiu sa fac bine aproapelui meu si sa iau asupra mea sarcinile cele mai grele si cele mai neplacute.Ajuta-ma ,Doamne,ca picioarele mele sa fie milostive,ca sa ma grabescin ajutorul aproapelui meu,dominandu-mi propria oboseala si plictiseala.
Adevarata mea odihna este sa-l slujesc aproapele meu.
Ajuta-ma,Doamne,ca inima mea sa fie milostiva,ca sa simt troate suferintele aproapelui meu.Nu voi refuza nimanui inima mea.Ii voi frecventa cu sinceritate chiar si pe aceia care,stiind asta,vor abuza de bunatatea mea,iar eu ma voi inchide in Inima preamilostiva a lui Isus.
Voi tainui propriile mele suferinte.
Fie ca milostivirea Ta sa salasluiasca in mine,o, Dumnezeule.Amin” 
(Padre Pio)

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...