Te caut din toata inima...

20 august 2015

Privirea LUI


Priveste-ma,Doamne! Priveste-ma cu privirile Tale induratoare!

Oare cum ma priveste Dumnezeu? 
Inchid ochii si astept... constientizez prezenta Privirii Sale in afara si in launtrul meu.
Ma priveste din exterior si din interior.Daca Privirea "din afara" imi era familiara, cunoscuta, fireasca, Privirea "din launtru" ma copleseste si ma poarta pe nebanuite cai descoperindu-mi  prezenta Privirii in fiecare celula a fiintei mele, in fiecare spatiu din mine.

Dumnezeu ma priveste din launtrul celulei! 
 Nu-mi priveste celula , e PREZENT in ea.Ce constientizare minunata!Sa te scalzi in Lumina, in infinita Lumina, in Lumina creatoare! Chipul si asemanarea Lui! Lumina din Lumina!

Privirea Lui - lumina pura - prezenta in fiecare clipa , in fiecare fibra a fiintei mele! Sa devii un alt Isus devenind lumina.E nevoie doar sa te abandonezi Privirii milostive si sa traiesti in Lumina Ei, sa-i permiti sa traiasca in tine si sa-ti conduca pasii; sa respire, sa lumineze , sa iubeasca , sa fie VIE in tine! Sa te umple!Sa te cuprinda si sa nu lase nici un spatiu gol, niciun loc in care mizeria , pacatul , intunericul, sa patrunda! Ce binecuvantare!

O, Isuse, vreau, te implor, priveste-ma in fiecare moment, din launtru si din afara, ajuta-ma sa-mi traiesc viata pamanteasca sub Privirea Ta, in Lumina Ta!
Absoarbe-ma in Tine! Fa-ma Lumina din Lumina-ti pura!
Vreau sa-ti fiu nedespartita!

Cand Dumnezeu ma priveste ma cufund in El, ma scald in pacea , bucuria si iubirea Lui! 
Si ce as mai putea dori?

Priveste-ma , Doamne! Din afara, dar mai ales, din launtru...
 Vreau sa ma privesti atent, sa ma privesti din fiecare celula, din fiecare fibra, 
din fiecare gand, din fiecare respiratie.
Priveste-ma si umple-ma de Tine!
Privirea Ta e lumina si va alunga intunericul din mine.

Privirea necreata 
Prezenta necurmata
In inima curata.


Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...