Te caut din toata inima...

02 martie 2015

La pieptul Iubirii


" Pentru ce nu ne aruncam noi asupra lui Isus cel rastignit,ca sa murim pe cruce cu acela, care voii sa moara, acolo, din iubire catre noi? 

Si ar trebui sa zicem: Eu il voi strange si nu-l voi parasi niciodata; voi muri cu El, si ma voi mistui in flacarile iubirii Lui. In acelasi foc se va consuma Creatorul divin si netrebnica lui creatura.

 Cristosul meu mi se da cu totul mie si eu ma dau cu totul Lui. Eu voi trai si muri pe pieptul Lui; nici moartea, nici viata nu ma vor desparti de El. 

O,iubire vesnica, inima mea Te cauta si Te alege pentru toata vesnicia! ...
 
Sa murim pentru orice alta iubire, ca sa traim numai iubirii lui Isus!"
 
Sfantul Francisc de Sales


Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...