Te caut din toata inima...

19 martie 2015

Interviu cu un copil nenascut


Nu voi şti niciodată cine sunt.
Numai El, Cel ce m-a făcut distinct de toţi ceilalţi – mă va şti.
El îmi vede harurile mele şi cine aş fi devenit...
Nimeni altcineva nu mă va cunoaşte vreodată...
Nici măcar mama mea.

Chiar dacă am sentimente,
Iubirea altuia n-o voi simţi niciodată.
Chiar de inima îmi bate repede,
Cât de repede stinsă va fi steaua vieţii mele.
Şi chiar dacă mă pregătesc să respir aerul de afară,
Singurul aer pe care-l voi respira va fi a morţii suflare.
Şi nimeni nu mă va săruta – doar moartea...
Nici măcar mama mea.

Copilul nenăscut tăcu,
Dar m-am gândit că ar trebui să ştii ce mi-a mai spus.

La început: îţi este dat codul tău genetic absolut unic.
A 3-a săptămână : inima ta începe sa bată.
A 5-a săptămână: sistemul tău nervos este format.
A 7-a săptămână: mâinile şi picioarele tale se mişcă.
A 8-a săptămână: toate organele tale vitale sunt formate.
A 12-a săptămână: pielea ta devine sensibilă.
A 14-a săptămână: ţi se formează tiparul tău specific de somn.
A 16-a săptămână: îţi poţi suge degetele
Săptămâna 1-40: poţi să fii ucis.

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...