Te caut din toata inima...

03 februarie 2015

Dumnezeu cunoaste ranile adanci ale inimii noastre si raspunde cu bunatate

Convorbirea lui Dumnezeu milostiv cu sufletul pacatos

- Isus: Nu te teme de Mantuitorul tau, suflet pacatos, fac eu primii pasi, caci stiu ca tu nu esti in stare prin tine insuti sa te ridici pana la Mine. Copile, nu fugi de Tatal tau, vino sa vorbesti, intre patru ochi, cu Dumnezeul tau plin de milostivire care vrea El Insusi sa-ti spuna un cuvant de iertare si sa te copleseasca cu harurile Sale. Oh, cat de drag imi este sufletul tau. Te-am scris pe mainile Mele.Iar tu te-ai intiparit in inima Mea ca o rana adanca.

- Sufletul: Doamne, aud glasul Tau care ma cheama ca sa ma indepartez de calea cea rea, dar nu am nici curajul nici forta.
- Isus: Eu sunt forta ta, iti voi da putere sa lupti.
- Sufletul: Doamne, cunosc sfintenia Ta si ma tem de Tine.
- Isus: De ce te temi , copilul Meu, de Dumnezeul milostivirii? Sfintenia Mea nu ma impiedica sa fiu milostiv fata de Tine. Priveste, suflete, pentru tine am intemeiat tronul milostivirii pe pamant, acest tron este tabernacolul, si de pe acest tron al milostivirii Eu doresc sa cobor in inima ta. Priveste , nicio suita nu ma inconjoara, nicio, straja, ai acces la Mine in orice moment, la orice ora din zi vreau sa vorbesc cu tine si doresc sa-ti acord haruri.
- Sufletul: Doamne, ma tem ca nu-mi vei ierta un numar atat de mare de pacate, mizeria mea ma umple de spaima.
- Isus: Milostivirea Mea este mai mare decat mizeria ta si cea a lumii intregi.Cine a masurat bunatatea Mea? Pentru tine Eu am coborat din cer pe pamant, pentru tine M-am lasat pironit pe cruce, pentru tine am permis ca Preasfanta Mea Inima sa fie deschisa cu o lovitura de sulita si Ti-am deschis astfel izvorul milostivirii; vino si scoate harurile din acest izvor cu vasul increderii.Eu nu resping niciodata o inima smerita, mizeria Ta s-a scufundat in abisul milostivirii Mele.De ce ar trebui sa porti o disputa cu Mine despre mizeria ta?
Fa-mi placerea , abandoneaza-mi Mie toata saracia si mizeria ta, iar Eu te voi coplesi cu o comoara de haruri.
- Sufletul: Ai invins,o, Doamne, inima mea de piatra, prin bunatatea Ta; si iata: cu incredere si umilinta ma apropii de tribunalul milostivirii Tale, da-mi Tu insuti iertarea prin mana celui care Iti tine locul. O, Doamne, simt cum harul si pacea s-au revarsat in sarmanul meu suflet. Simt milostivirea Ta,Doamne, m-a strabatut dintr-o parte in alta. M-ai iertat mai mult decat as fi indraznit sa sper sau decat as fi fost in stare sa gandesc. Bunatatea Ta a depasit toate dorintele mele.Si acum Te invit in inima mea , cuprins de recunostinta pentru atatea haruri. Ma ratacisem ca fiul risipitor parasind calea dreapta, dar Tu n-ai incetat sa fii un Tata pentru mine.Inmulteste in mine milostivirea Ta, caci vezi cat sunt de slab.
- Isus: Copile, nu mai vorbi despre mizeria ta, caci Eu am uitat-o deja. Asculta, copilul Meu, ce doresc sa-ti spun: cuibareste-te in ranile Mele si scoate din izvorul vietii tot ce poate dori inima ta.Bea cu inghitituri lungi din izvorul vietii si nu te vei opri din drum. Contempla stralucirea milostivirii Mele si nu te teme de dusmanii mantuirii tale. Da slava milostivirii Mele.

sursa: Sfanta Faustina " Mic jurnal. Milostivirea lui Dumnezeu in sufletul meu" (1485)
 
 Dumnezeu sa va binecuvanteze cu nesfarsitele comori ale milostivirii Sale!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...