Te caut din toata inima...

15 mai 2013

Dialoguri Euharistice ( 2 )



1. PREMARIREA

Te preamaresc , Isuse,
In Taina din Altar.
Prin laude aduse
Cu sufletul in har.

Te preamaresc , Treime,
Cu vesnicul Cuvant,
O , Domn din Inaltime,
Prin Spiritul Tau Sfant.

Te preamaresc , Stapane,
Un singur Dumnezeu,
Ascuns sub val de Paine
In suflete , mereu.

Cobori din Stralucire,
Eu vreau sa Te servesc,
Invata-ma ,Iubire,
Cum sa Te preamaresc?

ISUS:
Eu preamaresc pe Tatal aici in Euharistie!Este scopul principal pentru care am instituit acest acest Sacrament.
Eu cinstesc pe Tatal , iar voi nu Ma cinstiti pe Mine!
Aceste cuvinte pe care le-am adresat odinioara iudeilor , le spun si oamenilor din acest veac.Ele exprima contrastul, durerea dintre viata Mea Euharistica de adorare, de lauda si preamarire a lui Dumnezeu ,de o parte, si necredinta si nepasarea oamenilor fata de Tatal si de Mine, de alta parte.
Daca a scazut in lume spiritul de adorare, grija de inchinare lui Dumnezeu,zelul de a aduce lauda, preamarire si cinste Creatorului Vesnic,aceasta se datoreste faptului ca lumea nu Ma adora pe Mine in Euharistie: cine nu cinsteste pe Fiul , nu cinstete nici pe Tatal!
Deci , adora- Ma pe Mine in Euharistie si prin Mine pe Tatal.
Adora-Ma aici in Euharistie ca Dumnezeu si Om, Cuvantul Intrupat , Mijlocitorul , Rascumparatorul, Prietenul si Mirele tau, VIATA TA.
Adora Dumnezeirea Mea si Omenirea Mea , Sufletul Meu , Inima Mea Dumnezeiasca, Trupul si Sangele Meu.
Intra in intimitatea Euharistiei Mele si Eu Te introduc in Curerntul Adorarii Nemarginite a Inimii Mele Euharistice adusa Tatalui.
Lumea nu cunoaste si nu recunoaste pe Tatal, asa cum spun in rugaciunea Mea:


"De doua mii de ani Euharistia Mea vorbeste neincetat":



Rasuna si azi , mai ales azi, Cuvantul Evangheliei Mele catre toti oamenii acestui veac:

" Nu Ma stiti nici pe Mine, nici pe Tatal meu ! Daca M-ati cunoaste pe Mine, ati cunoaste si pe Tatal Meu";.

Eu preamaresc pe Tatal in primul rand prin  Jertfa Euharistica .Liturghia Mea este suprema Adorare pe care o aduc Tatalui, cea mai inalta lauda pe care , ca Dumnezeu facut Om , o ofer in numele tuturor oamenilor din toate secolele , Tatalui , Domnului Cerului si al Pamantului.

Uneste-te , asadar, cu Mine in tot timpul Liturghiei, ca sa adori impreuna cu Mine pe Tatal.Uneste-te cu Divina Mea Mama, cu Biserica intreaga, cu omenirea, cu Cerul si Pamantul, cu Ingerii si cu Sfintii si pentru cei ce nu Ma adora pe Mine nici pe Tatal , pentru sarmanii rataciti , atei si nelegiuiti.
Uneste-te prin Inima Neprihanita a Mamei Mele,Adoratoarea Euharistica Desavarsita, cu Mine, Adoratorul Suprem al Treimii, in momentul solemn al jertfirii Mele de la Prefacere si indeosebi dupa ce Ma primesti in Impartasanie.Atunci ai in tine pe Adoratorul Tatalui.
Insuseste-ti Adorarea Eterna pe care Eu o aduc Tatalui , in tine , sub chipul Euharistiei.

Prezenta Mea reala in Euharistie e prezenta activa. Cand vin in tine prin Euharistie, Eu implinesc in sufletul tau, in inima ta, prin toata fiinta  Mea si prin toata fiinta ta, intreaga preamarire , lauda si divina adorare nemarginita ce se cuvine Nemarginitei Dumnezeiri din Treimea cea de o Fiinta si nedespartita.
Prezenta Mea reala in Chivot este aceeasi ca la Liturghie , dupa Prefacere.Eu preamaresc in continuare pe Tatal in fiecare Tabernacol de pe Altarele lumii si vreau sa te asociez si pe tine si pe toti oamenii, prin mijlocirea Inimii Neprihanite si sub conducerea Bisericii , la aceasta Opera imensa de Adoratie Euharistica Divina Perpetua.
Toate sufletele adoratoare sunt o Preamarire continua a lui Dumnezeu pe Pamant.Ele preamaresc Treimea in Euharistie.Cand Imi spun :

"Isuse, te ador!",
adoratia lor se indreapta spre Tatal, pentru ca El este in Mine si Eu sunt in El, una in fiinta Dumnezeiasca".

Reculegere si reflectie.

Sufletul adorator:

Eternule Adorator,
Divinule Adorator din Euharistie!
 Te ador cu Inima Neprihanita a Mariei, cu intreaga Opera de Adorare, cu toata Biserica si omenirea , cu Sfantul Parinte, Vicarul Tau, cu Episcopii , cu Preotii, cu Calugarii si Credinciosii din lumea intreaga , Te ador  cu Ceru si Pamantul , cu Ingerii si Sfintii, cu toate fiintele rationale din Univers.

Te ador si Te preamaresc si pentru cei care nu Te adora ,nu Te preamaresc , ci Te  neaga, Te profaneaza si Te batjocoresc , Te ador , Te laud si pentru ei, ca prin harul Tau sa ajunga toti sa Te adore in sublima Ta Euharistie: Pamantul si toata omenirea sa se transforme  in Imparatia Inimii Tale  Euharistice prin Inima Neprihanita si adoratoare a Maicii Preacurate.

Ma unesc cu Tine , Divinule Adorator al Tatalui, al Treimii Preasfinte .Tu esti  Capul  Corpului Tau MIstic , Capul Nevaut al Bisericii, Capul omenirii rascumparate prin Sangele Tau, Impreuna cu toate sufletele , impreuna cu Cerul si Pamantul , Te ofer Tatalui in Act de adorare nemarginita , de Lauda si Preamarire suprema adusa Treimii.
Tata Ceresc , primeste pe Isus , Fiul Tau din Euharistie , Adoratorul Infinit.Unita cu a lui Isus , primeste Adorarea Nascatoarei de Dumnezeu , Divina Fondatoare, si prin Ea , Mama sufletelor , adorarea universala a Bisericii si a Omenirii, adorarea Congregatiilor si a mea, adoratia perpetua a intregii Opere de Adorare.

Fii in veci laudata , o , Preasfanta Treime , prin Isus Euharisticul Insangerat! Fii preamarita in toata suflarea omeneasca si de toate Natiunile lumii , de toate ordinele calugaresti , de cei buni si de cei rai.

Fii laudat si preamarit , Tata Atotputernic, Creatorul Cerului si al Pamantului, al celor vazute si nevazute!

Fii preamarit Isuse, Cuvantul Intrupat, Fiul Parintelui Vesnic , Rascumparatorul lumii.

Fii preamarit Spirite Preasfinte , Iubirea Tatalui si a Fiului , Sfintitor de suflete; fii adorata Treime , un singur Dumnezeu , Necreat si Necuprins! Te laud si Te preamaresc , o , Euharistie! In prezenta  Ta stau  ca lumanarea pe Altar si Te ador cu suflet umil si deschis.Te contemplu ascuns in Taina Iubirii , Mister al Intruparii si al Rascumpararii!

O , Dumnezeule Vesnic! Invata-ma sa Te preamaresc in cuvinte si fara grai, in cantari si laude, prin vorbe si traire, in singuratate si traire totala.

Sunt prea mica sa inteleg intreg sensul preamaririi Tale.De aceea alerg la Bunatatea Ta Nemarginita si Te implor : fa din mine , din misiunea si viata mea, din Biserica Tacerii, din toate Congregatiile adoratoare si din membrii lor , adoratori si preamaririi Tale  Vesnice.

Abia atunci vom fi  ceea ce vrei  Tu sa fim in jurul Euharistiei si la picioarele Altarului Tau : victime de jertfa, ofrande de iubire sacrificate si inchinate Laudei Tale.

Divina Mama , ma incredintez Tie cu totul! Te rog fa din mine o inima adoratoare dupa Inima lui Isus Insangerat si a Ta .
 
Fiinta mea toata sa fie totdeauna spre marirea lui Dumnezeu ; impreuna cu Tine , cu Biserica , cu toti credinciosii Bisericii Tacerii sa cante:

" Marire intru cei de Sus lui Dumnezeu si pe Pamant pace , intre oameni bunvoire! Laudandu-Te , bine Te cuvantam , ne inchinam Tie , Te marim pe Tine, multumim Tie  pentru Mare Marirea Ta!"

Reculegere si reflectie. 

 
sursa : "Dialoguri Euharistice" - Congregatia Inimii Neprihanite

Prima parte a acestei minunate carti o gasiti aici:

va urma .

Dumnezeu sa va binecuvanteze cu acele Haruri de care aveti mai mare nevoie.

2 comentarii:

ana [anica) spunea...

Iti multumesc draga Mariana si pt. aceasta postare si pt. toate celelalte...sunt pt. mine adevarate
"VITAMINE PT. SUFLET"...ma ajuta in fiekre zi sa ma mentin pe linia de plutire al credintei...simt k dak nar fi postarile tale pe kre le caut precum caut sa ma hidratez cu lichide sa pot trai,mas pierde usor ,usor in valurile vietii cotidiene cu sufletul...dar prin tine Bunul Dumnezeu lucreaza cu mine si simt k ma pot mentine si chiar pot creste la fel...usor,usor in credinta...ITI MULTUMESC TIE SI BUNULUI DUMNEZEU!!!Sa fi Binecuvintata in fiekre zi cu toate harurile si darurile bunului DUMNEZEU!!!!!

mmary spunea...

Draga Ana, ma bucur cand vad ca ceea ce postez e de folos sufletelor , insa trebuie sa-ti spun ca singurul caruia trebuie sa-i multumesti e Dumnezeu.Eu sunt doar o mica creatura de care El se foloseste dupa bunul plac .Si-i multumesc si eu din toata inima , pentru tot ceea ce-mi daruieste , petru tot ceea ce va daruieste.

Te imbratisez cu mult drag.

Iti multumesc din suflet pentru binecuvantari.

Cu blandul Isus sa te binecuvanteze Fecioara de Sus!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...