Te caut din toata inima...

30 aprilie 2013

Curajul de a merge împotriva curentului


Predica Sfântului Părinte Papa Francisc
la Liturghia cu conferirea Sacramentului Mirului
Piaţa San Pietro, duminică, 28 aprilie 2013

Iubiţi fraţi şi surori! Preaiubiţi candidaţi la mir! Bine aţi venit!

Aş vrea să vă propun trei gânduri simple şi scurte asupra cărora să reflectăm.

1. În lectura a doua am ascultat frumoasa viziune a Sfântului Ioan: un cer nou şi un pământ nou şi apoi Cetatea Sfântă care coboară de la Dumnezeu. Totul este nou, transformat în bine, în frumuseţe, în adevăr; nu mai există plâns, durere… Aceasta este acţiunea Duhului Sfânt: ne aduce noutatea lui Dumnezeu; vine la noi şi face noi toate lucrurile, ne schimbă. Duhul ne schimbă! Şi viziunea Sfântului Ioan ne aminteşte că suntem cu toţii în drum spre Ierusalimul ceresc, noutatea definitivă pentru noi şi pentru toată realitatea, ziua fericită în care vom putea vedea faţa Domnului – acea faţă minunată, atât de frumoasă a Domnului Isus – vom putea fi cu El pentru totdeauna, în iubirea Sa.

Vedeţi, noutatea lui Dumnezeu nu se aseamănă cu noutăţile lumeşti, care sunt toate provizorii, trec şi sunt căutate tot mai mult. Noutatea pe care Dumnezeu o dăruieşte vieţii noastre este definitivă, şi nu numai în viitor, când vom fi cu El, ci şi astăzi: Dumnezeu face totul nou, Duhul Sfânt ne transformă cu adevărat şi vrea să transforme, şi prin intermediul nostru, lumea în care trăim. Să deschidem Duhului uşa, să ne lăsăm conduşi de El, să lăsăm ca acţiunea continuă a lui Dumnezeu să ne facă oameni noi, însufleţiţi de iubirea lui Dumnezeu, pe care ne-o dăruieşte Duhul Sfânt! Ce frumos dacă fiecare dintre voi, seara ar putea să spună: astăzi la şcoală, acasă, la serviciu, condus de Dumnezeu, am făcut un gest de iubire faţă de colegul meu, faţă de părinţii mei, faţă de un bătrân! Ce frumos!

2. Un al doilea gând: în prima lectură Paul şi Barnaba afirmă că “trebuie să trecem prin multe încercări, ca să intrăm în împărăţia lui Dumnezeu” (Fapte 14,22). Drumul Bisericii, chiar drumul nostru creştin personal, nu sunt mereu uşoare, întâlnesc dificultăţi, încercări. A-l urma pe Domnul, a lăsa ca Duhul Său să transforme zonele noastre de umbră, comportamentele noastre care nu sunt conform lui Dumnezeu şi să spele păcatele noastre, este un drum care întâlneşte atâtea obstacole, din afara noastră, în lume şi chiar înlăuntrul nostru. Însă dificultăţile, încercările, fac parte din drumul pentru a ajunge la gloria lui Dumnezeu, ca pentru Isus, care a fost glorificat pe Cruce; le vom întâlni mereu în viaţă! Să nu ne descurajăm! Avem forţa Duhului Sfânt pentru a învinge aceste încercări.

3. Şi aici ajung la ultimul punct. Este o invitaţie pe care v-o adresez vouă, candidaţi şi candidate la mir, şi tuturor: rămâneţi tari în drumul credinţei cu speranţa puternică în Domnul. Aici se află secretul drumului nostru! El ne dă curajul de a merge împotriva curentului. Ascultaţi bine, tinerilor: a merge împotriva curentului; acest lucru face bine inimii, dar este nevoie de curaj pentru a merge împotriva curentului şi El ne dă acest curaj! Nu există dificultăţi, încercări, neînţelegeri care trebuie să ne înfricoşeze dacă rămânem uniţi cu Dumnezeu, aşa cum mlădiţele sunt unite cu viţa, dacă nu pierdem prietenia cu El, dacă îi facem tot mai mult spaţiu în viaţa noastră. 

Aceasta mai ales dacă ne simţim săraci, slabi, păcătoşi, pentru că Dumnezeu dăruieşte forţă slăbiciunii noastre, bogăţie sărăciei noastre, convertire şi iertare păcatului nostru. Este atât de milostiv Domnul: mereu, dacă mergem la El, ne iartă. Să avem încredere în acţiunea lui Dumnezeu! Cu El putem face lucruri mari; ne va face să simţim bucuria de a fi discipolii Săi, martorii Săi. Dedicaţi-vă idealurilor mari, lucrurilor mari. Noi, creştinii, nu am fost aleşi de Domnul pentru lucruri mărunte; mergeţi tot mai departe, spre lucrurile mari. Dedicaţi-vă viaţa pentru idealurile mari, tinerilor!
Noutate a lui Dumnezeu, încercările vieţii, tari în Domnul. 

Dragi prieteni, să deschidem larg poarta vieţii noastre pentru noutatea lui Dumnezeu care ni-l dăruieşte pe Duhul Sfânt, pentru ca să ne transforme, să ne facă tari în încercări, să întărească unirea noastră cu Domnul, rămânerea noastră puternică în El: aceasta este o adevărată bucurie! Aşa să fie.



 
Dumnezeu sa va binecuvanteze cu toate Harurile si Darurile Duhului Sfant!

8 comentarii:

Anonim spunea...

Si calugarii de pe Muntele Athos stiu si au afirmat ca bergoglio este falsul profet !

mmary spunea...

Filipeni 1

1. Pavel si Timotei, robi ai lui Isus Hristos, catre toti sfintii in Hristos Isus care sunt in Filipi, impreuna cu episcopii si diaconii:

2. Har voua si pace de la Dumnezeu, Tatal nostru, si de la Domnul Isus Hristos!

3. Multumesc Dumnezeului meu pentru toata aducerea aminte pe care o pastrez despre voi.

4. In toate rugaciunile mele ma rog pentru voi toti, cu bucurie,

5. pentru partea pe care o luati la Evanghelie, din cea dintai zi pana acum.

6. Sunt incredintat ca Acela care a inceput in voi aceasta buna lucrare o va ispravi pana in ziua lui Isus Hristos.

7. Este drept sa gandesc astfel despre voi toti, fiindca va port in inima mea, intrucat, atat in lanturile mele cat si in apararea si intarirea Evangheliei, voi sunteti toti partasi aceluiasi har.

8. Caci martor imi este Dumnezeu ca va iubesc pe toti cu o dragoste nespusa, in Isus Hristos.

9. Si ma rog ca dragostea voastra sa creasca tot mai mult in cunostinta si orice pricepere,

10. ca sa deosebiti lucrurile alese, pentru ca sa fiti curati si sa nu va poticniti pana in ziua venirii lui Hristos,

11. plini de roada neprihanirii, prin Isus Hristos, spre slava si lauda lui Dumnezeu.

12. Vreau sa stiti, fratilor, ca imprejurarile in care ma gasesc, mai degraba au lucrat la inaintarea Evangheliei.

13. In adevar, in toata curtea imparateasca si pretutindeni aiurea, toti stiu ca sunt pus in lanturi din pricina lui Isus Hristos.

14. Si cei mai multi din frati, imbarbatati de lanturile mele, au si mai multa indrazneala sa vesteasca fara teama Cuvantul lui Dumnezeu.

15. Unii, este adevarat, propovaduiesc pe Hristos din pizma si din duh de cearta; dar altii, din bunavointa.

16. Acestia din urma lucreaza din dragoste, ca unii care stiu ca eu sunt insarcinat cu apararea Evangheliei;

17. cei dintai, din duh de cearta vestesc pe Hristos nu cu gand curat, ci ca sa mai adauge un necaz la lanturile mele.

18. Ce ne pasa? Oricum, fie de ochii lumii, fie din toata inima, Hristos este propovaduit. Eu ma bucur de lucrul acesta si ma voi bucura.

19. Caci stiu ca lucrul acesta se va intoarce spre mantuirea mea prin rugaciunile voastre si prin ajutorul Duhului lui Isus Hristos.

20. Ma astept si nadajduiesc cu tarie ca nu voi fi dat de rusine cu nimic; ci ca acum, ca totdeauna, Hristos va fi proslavit cu indrazneala in trupul meu, fie prin viata mea, fie prin moartea mea.

21. Caci pentru mine a trai este Hristos, si a muri este un castig.

22. Dar, daca trebuie sa mai traiesc in trup, face sa traiesc; si nu stiu ce trebuie sa aleg.

23. Sunt strans din doua parti: as dori sa ma mut si sa fiu impreuna cu Hristos, caci ar fi cu mult mai bine;

24. dar, pentru voi, este mai de trebuinta sa raman in trup.

25. Si sunt incredintat si stiu ca voi ramane si voi trai cu voi toti, pentru inaintarea si bucuria credintei voastre;

26. pentru ca, prin intoarcerea mea la voi, sa aveti in mine o mare pricina de lauda in Isus Hristos.

27. Numai, purtati-va intr-un chip vrednic de Evanghelia lui Hristos, pentru ca, fie ca voi veni sa va vad, fie ca voi ramane departe de voi, sa aud despre voi ca ramaneti tari in acelasi duh si ca luptati cu un suflet pentru credinta Evangheliei,

28. fara sa va lasati inspaimantati de potrivnici; lucrul acesta este pentru ei o dovada de pierzare, si de mantuirea voastra, si aceasta de la Dumnezeu.

29. Caci, cu privire la Hristos, voua vi s-a dat harul nu numai sa credeti in El, ci sa si patimiti pentru El

30. si sa si duceti, cum si faceti, aceeasi lupta pe care ati vazut-o la mine si pe care auziti ca o duc si acum.

Harul Domnului Isus Hristos sa fie cu voi cu toti! Amin. Filipeni 4:23

Anonim spunea...

http://www.ercis.ro/liturgie/lecturi2013.asp

Joi, 2 mai 2013

Joi din saptamâna a 5-a a Pastelui
Ss. Atanasie, ep. înv. **; Antonin din Florenta, ep.

LECTURA I
Credinţa noastră este aceea care ne-a făcut să învingem lumea!

Citire din Scrisoarea întâi a sfântului apostol Ioan 5,1-5
Preaiubiţilor, 1 oricine crede că Isus este Cristos, este născut din Dumnezeu; şi oricine iubeşte pe cel care a născut, îl iubeşte şi pe cel care s-a născut din el. 2 Din aceasta cunoaştem că iubim pe fiii lui Dumnezeu, dacă iubim pe Dumnezeu şi împlinim poruncile lui. 3 Căci dragostea lui Dumnezeu aceasta este: să păzim poruncile lui; iar poruncile lui nu sunt grele. 4 Pentru că oricine este născut din Dumnezeu învinge lumea; şi credinţa noastră este aceea care ne-a făcut să învingem lumea. 5 Cine este cel care învinge lumea, dacă nu cel care crede că Isus este Fiul lui Dumnezeu?

Cuvântul Domnului

PSALMUL RESPONSORIAL Ps 36,3-4.5-6.30-31 (R.: 30a)
R.: Legea ta, Doamne, este mereu în inima mea.

3 Încrede-te în Domnul şi fă binele;
locuieşte pământul şi păstrează-ţi credinţa;
4 caută-ţi bucuria în Domnul
şi el îţi va da tot ce-ţi doreşte inima. R.

5 Încredinţează-ţi soarta în mâna Domnului,
încrede-te în el şi el îşi va îndeplini lucrarea.
6 El va face să strălucească dreptatea ta ca lumina,
nevinovăţia ta ca soarele la amiază. R.

30 Buzele celui drept vorbesc cu înţelepciune
şi limba lui rosteşte cele drepte.
31 Legea Domnului este în inima lui
şi paşii lui nu şovăie. R.

ALELUIA Cf. Mt 5,10
(Aleluia) Fericiţi cei prigoniţi pentru dreptate,
căci a lor este împărăţia cerurilor. (Aleluia)

EVANGHELIA
Când vă vor prigoni într-un oraş, fugiţi în altul.

Citire din Evanghelia Domnului nostru Isus Cristos după sfântul Matei 10,22-25a
În acel timp, Isus a spus ucenicilor săi: 22 "Veţi fi urâţi de toţi, din cauza numelui meu, dar cel care va răbda până la sfârşit va fi mântuit. 23 Când vă vor prigoni într-un oraş, fugiţi în altul. Vă spun adevărul: Nu veţi fi isprăvit de străbătut oraşele lui Israel, până va veni Fiul Omului. 24 Ucenicul nu este mai presus de Învăţătorul său şi nici slujitorul mai presus de stăpânul lui. 25a Ucenicul să fie mulţumit dacă este ca învăţătorul său, iar servitorul, dacă este ca stăpânul său".

Cuvântul Domnului

mmary spunea...

Anonim,MINUNAT!

Cat de VIU , ADEVARAT si creator Cuvantul Domnului:

1 Ioan 1

1. Ce era de la inceput, ce am auzit, ce am vazut cu ochii nostri, ce am privit si ce am pipait cu mainile noastre, cu privire la Cuvantul vietii -

2. pentru ca viata a fost aratata, si noi am vazut-o si marturisim despre ea si va vestim viata vesnica, viata care era la Tatal si care ne-a fost aratata -

3. deci ce am vazut si am auzit, aceea va vestim si voua, ca si voi sa aveti partasie cu noi. Si partasia noastra este cu Tatal si cu Fiul Sau, Isus Hristos.

4. Si va scriem aceste lucruri pentru ca bucuria voastra sa fie deplina.

5. Vestea, pe care am auzit-o de la El si pe care v-o propovaduim, este ca Dumnezeu e lumina, si in El nu este intuneric.

6. Daca zicem ca avem partasie cu El, si umblam in intuneric, mintim si nu traim adevarul.

7. Dar daca umblam in lumina, dupa cum El insusi este in lumina, avem partasie unii cu altii; si sangele lui Isus Hristos, Fiul Lui, ne curata de orice pacat.

8. Daca zicem ca n-avem pacat, ne inselam singuri, si adevarul nu este in noi.

9. Daca ne marturisim pacatele, El este credincios si drept ca sa ne ierte pacatele si sa ne curete de orice nelegiuire.

10. Daca zicem ca n-am pacatuit, Il facem mincinos, si Cuvantul Lui nu este in noi.

http://www.e-communio.ro/stire241-benedict-al-xvi-lea-se-intoarce-azi-in-cetatea-vaticanului

Dumnezeu sa te binecuvanteze si sa te ocroteasca!

Anonim spunea...

POTI CITI (DACA NU LE-AI CITIT DEJA), FARA FRICA :), SI ACESTE CUVINTE ALE DOMNULUI :

Cuvintele pe care vi le spun acum vor fi auzite din nou în Ultima Zi. Ţineţi-le minte

Duminică, 28 aprilie 2013 17:40

Multiubita Mea fiică, Eu vin acum să te avertizez că cei care te înconjoară în această misiune te vor trăda. Mulți vor fi forțați să întoarcă spatele acestei lucrări și tu nu trebuie să alergi după ei. Eu nu am alergat niciodată după cei care M-au persecutat. În schimb, M-am oferit să fiu sacrificat ca un miel, ca să salvez suflete.

Privește acum pe acei falși profeți, pregătiți de satana, cum vor fi în curând îmbrățișați de aceia care spun că sunt slujitori ai lui Dumnezeu. Profețiile lor, care toate neagă Adevărul, vor fi folosite pentru a te face de rușine. Să nu creadă nimeni, nici pentru o secundă, că Mesajele Mele, dăruite lumii pentru a o pregăti pentru A Doua Mea Venire, nu vor fi sfâșiate în bucăți.

Fiica Mea, trebuie să ignori aceste obstacole. Prin ascultarea ta te voi face mai puternică, pentru că nu ai destul timp pentru a face ca Harurile pe care le revărs asupra omenirii să fie obținute de către toți.

Adevărații Mei profeți, în mare parte, nu cunosc Sfânta Scriptură sau profețiile dăruite lumii prin Mila Mea. Ei nu trebuie să dea citate din Sfânta Biblie pentru că Eu nu le cer aceasta. Cuvântul Meu este dat așa cum este. Sfânta Mea Scriptură este sacră. A extrage fargmente din ea pentru a susține orice revelație privată nu este permis. Atunci când transmit un mesaj, profetul scrie ceea ce îi dictez Eu și nu i se cere niciodată să reproducă fragmente dăruite lumii de către apostolii Mei.

Eu Sunt mai mare decât toți cei care Mă slujesc. Cuvântul Meu este sacru. Darurile Mele sunt oferite pentru a pregăti sufletele voastre și de aceea toți profeții adevărați primesc rugăciuni care declanșează dorința de a vă uni cu Inima Mea.

Persecuția pe care o veți îndura va continua și se va înrăutăți. Și tocmai când veți crede că nu mai puteți îndura Eu voi face cunoscută lumii Divina Mea Prezență. Suferiți, micuții Mei, cu demnitate. Nu apărați Cuvântul Meu, oricât de tentant ar fi acest fapt, chiar când vi se prezintă minciuni răuvoitoare.

Cei care Mă cunosc știu și când cuvintele nu vin de la Mine, pentru că Eu sunt în inimile lor. Totuși, satana este atât de viclean încât Mă poate imita, cu o singură excepție. El nu poate recunoaște că Eu am venit în trup, sau că Trupul Meu este prezent în Sfânta Euharistie.

Duhul Meu va spori acum și va continua să se ridice împotriva forțelor răului. Toți demonii vor fi uciși de către Îngerii Mei până când niciunul nu va mai rămâne în ultima zi.

Cuvintele Mele către voi se vor auzi din nou în Ultima Zi. Țineți-le minte.

Eu Sunt începutul și sfârșitul. Eu vin, cum am promis, ca să vă aduc viaţă eternă. Ridicaţi-vă, toţi cei care credeţi în Mine și acceptaţi Adevărul. Veniţi la Mine. Voinţa Tatălui Meu să domnească asupra Noului Cer și a Noului Pământ. Bucuraţi-vă, pentru că vă aduc pace și unitate tuturor acelora ale căror nume sunt înscrise în Cartea Vieţii. Legământul Meu final a fost împlinit. Domnia Mea a început. Ridicaţi-vă și acceptaţi Mâna Domnului.

Ziua când veți auzi aceste cuvinte va fi ziua când veți cunoaște Adevărul.

Nu vă lăsați înșelați, pentru că doar Dumnezeu și Darurile divinei revelații vă pot aduce dragostea, pacea, bucuria și convertirea care cuprinde întreaga lume prin aceste Mesaje. Ele sunt un Dar. Ele sunt menite să vă arate calea adevărată către moștenirea voastră de drept. Acceptați-le cu reverență și recunoștință în sufletul vostru.

Iubitul vostru Isus
Salvatorul Omenirii

mmary spunea...

Anonim,

Petru 1,1:

"15. Ci, dupa cum Cel ce v-a chemat este sfant, fiti si voi sfinti in toata purtarea voastra.

16. Caci este scris: "Fiti sfinti, caci Eu sunt sfant".

17. Si daca chemati ca Tata pe Cel ce judeca fara partinire pe fiecare dupa faptele lui, purtati-va cu frica in timpul pribegiei voastre;

18. caci stiti ca nu cu lucruri pieritoare, cu argint sau cu aur, ati fost rascumparati din felul desert de vietuire pe care-l mosteniserati de la parintii vostri,

19. ci cu sangele scump al lui Hristos, Mielul fara cusur si fara prihana.

20. El a fost cunoscut mai inainte de intemeierea lumii si a fost aratat la sfarsitul vremurilor pentru voi

21. care prin El sunteti credinciosi in Dumnezeu care L-a inviat din morti si I-a dat slava, pentru ca credinta si nadejdea voastra sa fie in Dumnezeu.

22. Deci ca unii care prin ascultarea de adevar v-ati curatat sufletele prin Duhul, ca sa aveti o dragoste de frati neprefacuta, iubiti-va cu caldura unii pe altii, din toata inima;

23. fiindca ati fost nascuti din nou nu dintr-o samanta care poate putrezi, ci dintr-una care nu poate putrezi, prin Cuvantul lui Dumnezeu, care este viu si care ramane in veac.

24. Caci orice faptura este ca iarba, si toata slava ei, ca floarea ierbii. Iarba se usuca, si floarea cade jos,

25. dar Cuvantul Domnului ramane in veac. Si acesta este Cuvantul care v-a fost propovaduit prin Evanghelie. "

Si Galateni cap.5 si 6

Fratilor, harul Domnului nostru Isus Hristos sa fie cu duhul vostru! Amin.

Anonim spunea...

http://www.stiri-azi.ro/ziare/articol/articol/falsul-profet-va-prelua-scaunul-romei/sumar-articol/109188676/

mmary spunea...

Anonim,

http://www.catholica.ro/2013/05/02/papa-francisc-o-biserica-ce-spune-da-duhului-sfant/

Dumnezeu sa te binecuvanteze cu Pacea , Iubirea si Bucuria Sa!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...