Te caut din toata inima...

14 februarie 2013

Numai in tine sunt fericita



Puterea mea, lumina mea , comoara mea , plinatatea vietii mele, nu mai vreau  numai langa Tine - cand este pe lumea asta un loc si mai fericit decat acesta : in Tine!

Ce trista imi pare acum , si ce nevrednica de tine , dragostea mea de mai demult, care se multumea sa fie doar  langa Tine!

Cum s-a putut ea oare multumi atunci cu atat de putin?

De ce oare i-a trebuit atatia ani si atatea amaraciuni pentru a afla ca numai " langa" nu este nimic, nu poate nimic , nu stie nimic !

Aveam , desigur , si atunci, intr-un fel , niste palide bucurii , dar ce putin imi erau acestea...

Cel nestiutor si neputincios poate sa se bucure si langa o gradina, cand tanjeste de dorul unui parfum placut.
Dar este cu totul si cu totul altceva cand este in mjlocul gradinii, in mijlocul miresmelor, in mijlocul roadelor indestulate.

Cel insetat si dogorit de o arsita indelungata poate simti o inviorare langa un izvor, langa o apa, dar, desigur, este cu totul altceva cand poate sa bea si poate sa se scalde fericit in plinatatea ei.

Cel flamand poate sa aiba o oarecare multumire langa o masa imbelsugata, dar , desigur, este cu totul alt-ceva cand se impartaseste indestulat din toata bunatatea si dulceata hranei ei gustoase.

Preaiubitul inimii mele, nu ma mai pot indestula sa ma stiu langa Tine.

Nu-mi mai ajung numai intalnirile doar din cand in cand, chiar daca sunt tot ma lungi si tot mai apropiate.

Nu mi se mai poate multumi sufletul numai cu "mereu mai mult ". Vreau totul!

Doresc sa nu-mi mai fii numai Oaspete.Nici numai Prieten.Doresc sa-mi fii in totul si totdeauna Sotul nedespartit al noii mele tinereti vesnice.Al noii mele inimi largi. Al noilor mele hotare nemarginite.

Vrei Tu oare? 
- Da! 
Ce sarbatoare unica si divina este astazi!



Iata innoirea legamantului meu:
Toate gandurile mele am sa Ti le marturisesc Tie si nu-mi voi mai ascunde  de Tine nimic din ale mele, niciodata!

Toate trairile mele am sa Ti le impartasesc tie, cu toata inima mea deschisa , fara sa mai tin nici o taina a inimii mele , nedezvelita Tie.

Mustra-ma cand gresesc, oricat de aspru stii Tu ca este nevoie, n-am sa ma mai supar niciodata pe Tine!

Pedepseste-ma cand merit! Aceasta ma va face sa vad mai bine cat ma iubesti de cu adevarat,dar nu Te mai desparti niciodata de mine!

Pot sa indur orice mustrare a Ta, pot sa rabd orice pedeapsa ai vrea sa-mi dai, dar nu pot nici gandi sa ma mai despart de Tine, niciodata.

Preaiubitul inimii mele intregi, Iisuse...

sursa: Traian Dorz " Prietenul tineretii mele"




Dumnezeu sa va binecuvanteze cu toata splendoarea iubirii Sale,sa va descopere comorile Inimii Preasfinte,sa va imbratiseze cu toata tandretea si duiosia Sa!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...