Te caut din toata inima...

26 aprilie 2012

Actul de abandonare si de ofranda Iubirii si Vointei lui Dumnezeu



"Dumnezeule  vesnic, iubire infinita, o , Tatal meu! 
I-ai cerut  totul micii Tale victime:
 ia deci , si primeste tot!...
In aceasta zi eu ma daruiesc si ma consacru Tie ,
 in intregime si fara intoarcere.

O, Preaiubitul sufletului meu, dulcele meu Isus.
Numai pe Tine Te vreau...
Si pentru iubirea Ta , renunt la tot.

Dumnezeul meu, ia memoria mea si toate amintirile mele....Ia cu totul vointa mea.De acum , nu ce vreau eu , ci  ce vrei Tu.

O , Isuse, ia-mi inima , toata inima mea;
 ea nu cere decat sa-Ti apartina pentru totdeauna numai Tie....

O , Dumnezeule mantuitor.Ca victima de iubire pentru Biserica si pentru suflete, Tie ma daruiesc si ma abandonez.Iti dau totul!

Te iubesc , Te binecuvantez, Te laud , 
ma abandonez cu totul Tie, 
ma refugiez in Tine.

Ascunde-ma in sanul Tau, caci natura mea tremura sub povara unor crude incercari care ma coplesesc din toate partile si pentru ca sunt singura intotdeauna.

Nu mai exista eu...nu mai exista al meu...Numai Tu ,o, Isuse Preaiubit...Renunt pentru totdeauna la mine insami si ma dedic in intregime rugaciunii, suferintei , iubirii.

Preaiubitul Meu, ajuta-ma , ia-ma cu Tine.Numai in Tine vreau sa traiesc , pentru a nu muri decat in Tine.Ajuta-ma!"

Marthe Robin

Dumnezeu sa va binecuvanteze cu ganduri de iubire prin care sa spuneti intotdeauna : DA  Sfintei Sale Vointe!

2 comentarii:

silvia spunea...

O,Isuse ajuta-ne sa ne abandonam pe vecie numai in bratele tale!
Sa raspundem cu multa iubire la orice lucru pe care tu il ingadui a veni spre noi,si numai prin iubire si rugaciune ne vom da seama caci suntem in stare sa iertam absolut tot.
Pacea,iubirea,lumina,bucuria sa vina peste noi toti cu Sfinta Ta Vointa!

mmary spunea...

Silvia, fie ca Dumnezeu sa te tina mereu in bratele Sale tandre si sa te bucure cu toate deliciile Iubirii Sale!

Cu blandul Isus sa te binecuvanteze Fecioara de Sus!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...