Te caut din toata inima...

22 martie 2012

"Traiti Iubirea " - Mesajele Mariei Regina Pacii


Luni 29 decembrie 1986

Raspuns dat parintelui Tomislav care se confrunta cu multe probleme si se intreaba daca trebuie sa raspunda la nedreptati si la minciuni:

"Nu-ti pierde timpul.Roaga-te si iubeste.Nici macar nu-ti poti imagina cat este de puternic Dumnezeu."

Fara data 

Vickai: 

"Poti sa te oferi pentru salvarea lumii? Am nevoie de jertfele voastre."

Miercuri 28 ianuarie 1987

Prin Mirjana , care se afla in Sarajevo:

"Dragii Mei copii, Eu am venit pentru a va duce la puritatea sufletului si deci la Dumnezeu.Cum m-ati primit?

La inceput n-ati crezut , v-a fost teama, n-ati avut incredere in copiii pe care i-am ales.Apoi majoritatea  m-au primit in inima lor; ei au inceput sa puna in practica recomandarile Mele Materne.
Din nefericire , aceasta n-a durat mult timp.In orice loc ma manifest, si impreuna cu Mine , Fiul Meu, satana vine si el.Voi ati permis ca el sa va subjuge fara sa va dati seama ca sunteti condusi de el.Vi se intampla sa va dati seama ca purtarea voastra nu este permisa de Dumnezeu , dar inabusiti repede acest gand.
Nu va lasati , copiii Mei.Stergeti de pe fata Mea lacrimile pe care le vars  vazandu-va procedand astfel.
Priviti in jurul vostru.Faceti-va timp sa va apropiati de Dumnezeu la biserica.Veniti in casa Tatalui Vostru.Faceti-va timp pentru a va reuni in familie pentru a obtine prin rugaciune harul lui Dumnezeu.

Amintiti-va de raposatii vostri.Bucurati-i prin oferirea Liturghiei.

Nu priviti cu dispret pe saracul care cerseste o bucata de paine.Nu-l goniti de la masa voastra unde domneste abundenta.
Ajutati-l si Dumnezeu va va ajuta si pe voi.
Poate binecuvantarea pe care v-o da in semn de multumire se va indeplini pentru voi...
Poate Dumnezeu ii va asculta rugaciunea...
Ati uitat toate acestea, copiii Mei.Satana v-a influentat in aceasta privinta.

Nu va lasati ! Rugati-va cu Mine! Nu abuzati gandind: "Eu sunt bun, dar fratele meu , care traieste langa mine nu este..." Nu va fi drept pentru voi.
Eu va iubesc pentru ca sunt Mama voastra si de aceea va previn.
Exista secretele , copiii Mei,. Voi nu stiti ce contin.Cand veti afla va fi foarte tarziu!
Reveniti la rugaciune! Nimic nu este mai necesar.As fi vrut ca Domnul sa-mi permita sa va informez macar putin privind secretele, dar El va acorda deja destule haruri.
Reflectati: ce-I oferiti voi in schimb? Cand ati renuntat voi ultima oara la ceva pentru Domnul ?
Nu vreau sa va dojenesc mai mult, ci sa va chem inca o data la rugaciune, la post si la pocainta.Daca vreti sa obtineti de la Domnul un har prin post, nimeni sa nu stie ca postiti!

Daca doriti sa obtineti harul lui Dumnezeu printr-un dar facut saracilor, nimeni sa nu stie afara de voi si Domnul.Ascultati-ma , copiii Mei, meditati in rugaciune mesajele Mele."

Sambata 21 martie 1987 
Vickai , care se afla la Zagreb"

" Va binecuvantez cu binecuvantarea unei mame.Rugati-va in fiecare zi si incredintati-va Fiului Meu Isus.In acest fel veti intelege ceea ce Dumnezeu cere de la fiecare dintre voi."

Luni 22 februarie 1988

"Dragi copii, Eu sunt fericita pentru toate renuntarile voastre din timpul acestui post, dar va sunt deosebit de recunoscatoare pentru renuntarea la pacat.
Indemnati si pe ceilalti la convertire, la pace , la schimbarea vietii .Fie ca lumina voastra sa straluceasca.Daruiti multa iubire celorlalti.
Aratati-le iubire" 

Marti 2 martie 1988

Mesaj dat Mirjanei pentru comunitatea pe  care o fondeaza parintele Tomislav si care incepe printr-o reculegere spirituala de 5 luni in apropiere de Pavia, Italia:

" Va invit sa faceti din timpul vostru si din toata viata voastra o intalnire cu Isus.Conversatia voastra cu ceilalti sa-i apropie de Isus.Nu permiteti nici o singura intalnire sa se piarda.Ganditi-va la Isus".

Duminica 26 iunie 1983

"Iubiti-va dusmanii.Ruagti-va pentru ei si binecuvantati-i."

Vineri 21 octombrie 1983

"Important este sa va rugati Duhului Sfant, pentru ca El  sa coboare  asupra voastra.Cand il aveti , aveti totul .Oamenii se inseala atunci cand se adreseaza numai sfintilor pentru a cere ceva."

In Advent: "Incepeti si invocati Duhul Sfant in fiecare zi.Lucrul cel mai important este sa va rugati Lui .Cand Duhul Sfant coboara pe pamant, atunci totul devine clar si totul se transforma."

Miercuri 18 ianuarie 1984

"Doresc sa imprim in fiecare inima semnul iubirii.Daca voi iubiti pe toti oamenii , atunci este pace in voi.Daca sunteti in pace cu toti oamenii, atunci domneste iubirea".

sursa : cartea ""Traiti Iubirea " - Mesajele Mariei Regina Pacii"

Cateva raspunsuri MINUNATE ale Sfintei Fecioare  le puteti gasi aici:


Invocatie la Duhul Sfant  

 Vino, Duhule Sfant, vino prin puternica mijlocire a Mariei, Mireasa ta preaiubita.

Lumineaza, te rugam, mintile noastre, inflacareaza inimile noastre si indeparteaza din ele tot ceea ce te intristeaza.
Amin.



Vino Duhule Sfant , vino si umple inimile noastre cu focul iubirii Tale , cu bucurie si cu sfintenie!

*****
Preasfanta Fecioara sa va binecuvanteze cu binecuvantarea Sa Speciala si Materna !

2 comentarii:

silvia spunea...

Te rugam Duhule Sfint coboara peste noi si ne lumineaza si ne inspira si ne invredniceste cu cea ce doreste Tatal de la noi!
PACEA,IUBIREA,LUMINA,BUCURIILE SA DOMNEASCA PESTE TOATA LUMEA!
O zi frumoasa dragele mele!

mmary spunea...

Vino , vino , Duhule Sfinte si umple inimile noastre cu Focul Iubirii Tale , cu bucurie si cu sfintenie.

Vino si revarsa asupra Silviei toate harurile si darurile Tale, salasluieste-te in inima ei si n-o mai parasi niciodata!

Dumnezeu sa te binecuvanteze cu Spiritul Sau Sfant draga mea prietena si surioara!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...