Te caut din toata inima...

13 martie 2012

Crucea lui Cristos


Din scrisoarea Sfantului Apostol Paul catre Galateni 
( 1, 3-5; 6, 14-17).

" Har voua si pace de la Dumnezeu Tatal nostru si de la Doamnul Isus Cristos, care s-a dat pe Sine Insusi pentru pacatele noastre ca sa ne scoata din lumea prezenta , dupa vointa  lui Dumnezeu si a Tatalui nostru , caruia sa-i fie glorie in vecii vecilor! Amin.
Insa , in ce ma priveste , departe de mine gandul de a ma lauda cu altceva in afara de Crucea Domnului nostru Isus Cristos, prin care lumea este rastignita pentru mine, iar eu pentru lume.
Caci nici taierea imprejur, nici lipsa acesteia nu valoreaza ceva , ci numai noua creatura.
Si tuturor celor care vor urma acest indemn, precum si intregului Israel al lui Dumnezeu, pace si indurare! De acum incolo nimeni sa nu-mi provoace suparari, caci eu port in trupul meu semnele lui Isus".


Din scrierile Sfantului Anton:

"Crestinul trebuie sa se sprijine pe Crucea lui Cristos , dupa cum calatorul se sprijina pe toiag atunci cand intreprinde o calatorie lunga.Trebuie sa aiba imprimat bine in minte si in inima Patima lui Cristos, pentru ca numai dintr-un asemenea izvor deriva Cuvantul vietii si al pacii , al harului si al adevarului.
Sa ne indreptam ochii nostri catre Isus, Domnul nostru batut in cuie pe Crucea mantuirii!...Sa rastignim carnea noastra pe Crucea Sa, mortificand simturile.Sa plangem pentru nedreptatile pe care noi le-am comis si pentru acelea ale aproapelui nostru".

Sa ne rugam:

Doamne Isuse, imprima in noi amintirea patimii Tale.Ajuta-ne sa Te urmam purtand in fiecare zi , impreuna cu Tine , crucea noastra, pentru a putea participa la bucuria invierii.Tu , care traiesti si domnesti in vecii vecilor.Amin.



Dumnezeu sa va binecuvanteze cu toate comorile nesfarsitei Sale Milostiviri!

4 comentarii:

daniela spunea...

O, mmary draga, sa plangem pentru nedreptatile comise de noi si pentru ale aproapelui. Si sa iertam... nu exista suficienta putere de iertare si de aici atata rau, atata rau...
Si cantecul e foarte frumos, mi-au dat lacrimile.
O croix d'amour...

FII BINECUVANTATA!

mmary spunea...

Cata dreptate ai draga mea Daniela...

O , Cruce de Iubire, vino sa stralucesti vesnic in inimile noastre.

Dumnezeu sa te binecuvanteze cu nesfarsitele comori ale milostivirii si iubirii Sale , draga mea si pe dragul de Raul asemenea . :)

silvia spunea...

Mmary,ai facut o minunatie aici la tine pe blog,de cite ori intr il vad pe Isus cum ne binecuvinteaza...
SLAVIT SA FIE NUMELE LUI IN VECI AMIN!
IAR acum i-mi pun inima la picioarele
si cu lacrimi fierbinti il rog mult sa ne ierte pentru ce i-am facut...
atita rau...si el Mielul iubeste turma cu iubirea sa cea mare.
I-TI CER IERTARE ISUSE IN NUMELE TUTUROR CELOR CARE INCA NU TE CUNOSC BINE,UNEORI TE BLASTAMA,IARTA-NE O,ISUSE DRAGA.
Dragele mele Mmary,Daniela va trimit intr-un ocean mare de iubire si milostvire a lui Isus.

mmary spunea...

Draga Silvia , daca trimiti catre noi acel ocean de milostivire inseamna ca te scalzi deja in el , nu-i asa?...si ce bine esteee... :)

Fie ca Isus sa te pastreze in Inima Sa blanda si sa reverse la nesfarsit asupra familiei tale comorile iubirii si milostivirii Sale!

Cu blandul Isus sa te binecuvanteze Fecioara de Sus!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...