Te caut din toata inima...

27 ianuarie 2012

Mesajul din 25 Ianuarie 2012 - (Marija Pavlovici) MEDJUGORJE


Dragi copii!  Vă invit și astăzi cu bucurie să vă deschideți inimile și să-mi ascultați chemarea. Eu doresc să vă apropii din nou de Inima Mea Neprihănită 
unde veți găsi refugiu și pace. 
Deschideți-vă rugăciunii, până va deveni bucurie pentru voi. Prin rugăciune, Cel Preaînalt vă va da belșugul harului și veți deveni mâinile Mele întinse în această lume neliniștită care tânjește după pace.
Copilașilor, mărturisiți credința cu viețile voastre și rugați-vă să vă poată crește în inimile voastre credința zi după zi. Eu sunt cu voi. Vă mulțumesc că ați răspuns la chemarea Mea.
Animated candle Pictures, Images and Photos

Sfanta Fecioara sa va binecuvanteze cu Binecuvantarea Sa Speciala si materna!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...