Te caut din toata inima...

24 ianuarie 2012

Iubirea mea , iti multumesc...

Iti multumesc , o , Doamne, Maestrul meu, 
Ca m-ai prefacut pe mine toata in Tine,
Si ma insotesti in greutatile si incercarile vietii,
Nu ma tem de nimic , cand Te am in inima mea.

*****

Oh, cat este de ranit Isus de nerecunostinta sufletului ales, iubirea Sa de neconceput sufera martiriul.Dumnezeu ne iubeste din toata Fiinta Sa infinita, si iata ca o mizerabila tarana dispretuieste iubirea Sa .Mi se rupe inima de durere cand vad aceasta nerecunostinta.

*****


Isus: Iti amintesc , fiica Mea , ca de fiecare data cand auzi ceasul batand ora trei, sa te cufunzi toata in milostivirea Mea, adorand-osi proslavind-o; fa apel la atotputernicia sa pentru lumea intreaga si in special pentru sarmanii pacatosi, caci in acel moment ea este larg deschisa tuturor sufletelor.
La aceasta ora , poti obtine totul pentru tine si pentru ceilalti; la aceasta ora, harul a fost dat lumii intregi - milostivirea a intrecut dreptatea.
Fiica Mea, incearca la aceasta ora sa faci calea crucii, intra macar pentru un moment in capela si cinsteste inima Mea care este plina de milostivire in Preasfantul Sacrament; si daca nu poti intra in capela, cufunda-te in rugaciune acolo unde te afli, chiar si pentru un scurt moment.
Cer de la orice creatura sa venereze milostivirea Mea, dar mai intai de la tine, caci ti-am dat sa cunosti cel mai profund acest mister.

sursa : "Micul Jurnal al Sfintei Faustina" 

Animated candle Pictures, Images and Photos


Dumnezeu sa va binecuvanteze cu toate comorile nesfarsitei Sale Milostiviri!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...