Te caut din toata inima...

29 ianuarie 2012

Cristale de intelepciune din Cuvantul Vietii

Animated candle Pictures, Images and Photos

Psalmul 27

 

1. (Un psalm al lui David.) Domnul este lumina si mantuirea mea: de cine sa ma tem? Domnul este sprijinitorul vietii mele: de cine sa-mi fie frica?

2. Cand inainteaza cei rai impotriva mea, ca sa-mi manance carnea, tocmai ei - prigonitorii si vrajmasii mei - se clatina si cad.

3. Chiar o ostire de ar tabari impotriva mea, inima mea tot nu s-ar teme. Chiar razboi de s-ar ridica impotriva mea, tot plin de incredere as fi.

4. Un lucru cer de la Domnul si-l doresc fierbinte: as vrea sa locuiesc toata viata mea in Casa Domnului, ca sa privesc frumusetea Domnului si sa ma minunez de templul Lui.

5. Caci El ma va ocroti in coliba Lui, in ziua necazului, ma va ascunde sub acoperisul cortului Lui si ma va inalta pe o stanca.

6. Iata ca mi se si inalta capul peste vrajmasii mei, care ma inconjoara: voi aduce jertfe in cortul Lui, in sunetul trambitei, voi canta si voi lauda pe Domnul.

7. Asculta-mi, Doamne, glasul cand Te chem: ai mila de mine si asculta-ma!

8. Inima imi zice din partea Ta: "Cauta fata Mea!" Si fata Ta, Doamne, o caut!

9. Nu-mi ascunde fata Ta, nu departa cu manie pe robul Tau! Tu esti ajutorul meu, nu ma lasa, nu ma parasi, Dumnezeul mantuirii mele!

10. Caci tatal meu si mama mea ma parasesc, dar Domnul ma primeste.

11. Invata-ma, Doamne, calea Ta si povatuieste-ma pe cararea cea dreapta, din pricina vrajmasilor mei.
12. Nu ma lasa la bunul plac al potrivnicilor mei! Caci impotriva mea se ridica niste martori mincinosi si niste oameni care nu sufla decat asuprire.

13. O! daca n-as fi incredintat ca voi vedea bunatatea Domnului pe pamantul celor vii!…
14. Nadajduieste in Domnul! Fii tare, imbarbateaza-ti inima si nadajduieste in Domnul! 

Animated candle Pictures, Images and Photos
Dumnezeu sa va binecuvanteze cu acele haruri care vor face ca Pacea , Iubirea si Bucuria Sa sa fie asternut , continut si mangaiere inimilor voastre!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...