Te caut din toata inima...

22 ianuarie 2012

Ce oribil este pacatul!!!

"Astazi am intrat in amaraciunea patimirii Domnului Isus; am suferit in mod pur spiritual, am inteles ce oribil este pacatul.

Domnul m-a facut sa cunoscintreaga aversiune fata de pacat.Launtric , in strafundul sufletului meu, am realizat cat de cumplit este pacatul, chiar si cel mai marunt, cat chinuieste el sufletul lui Isus.As prefera sa sufar mii de iaduri mai degraba decat sa comit cel mai mic pacat  venial."

Sfanta Faustina

4 comentarii:

dobromi_valerica spunea...

multumesc Mari pentru toate cate faci pentru noi .Milostivul Isus sa te ajute in tot ceea ce faci sa te Binecuvinteze in toate

dobromir_valerica spunea...

Doresc din tot sufletu aceasta carte inca nu am primit-o ,caci am facut comanda.o sa mai astept cateva zile apoi voi suna sa o comand telefonic
.O ISUSE MILOSTIV,MARESTE IN MINE ZILNIC INCREDEREA IN MILOSTIVIREA TA,PENTRU CA MEREU SI ORIUNDE EU SA DAU MARTURIE DESPRE BUNATATEA SI IUBIREA TA NEMARGINITA

mmary spunea...

Draga mea Valerica,daca ai stii cata mangaiere iti va revarsa in inima aceasta carte, acest "MIc Jurnal al Sfintei Faustina"...

Bucuria a cuprins inima mea vazand ca o astepti sa ajunga la tine.Prin ea Isus iti va vorbi si te va intari in cele mai minunate si mai suave moduri. Cu mine asa a facut!

Dumnezeu sa te binecuvanteze si sa-ti binecuvanteze familia cu nesfarsitele comori ale iubirii si milostivirii Sale!

silvia spunea...

Deagele mele,va salut blind si duios pe toate.
Fie ca Blindul nostru Pastor sa fie cu noi intodeauna si sa ne creasca in fiecare zi mai mult si mai mult in
IUBIREA si MILOSTIVIREA lui.
Valerica ma bucur nespus ca ai dat de noi ...ca dovada inca odata;cauta si ve-i gasi,ce frumos!!!O,Domnul meu fii cu noi mereu si inspira-ne cea ce avem de facut fie zi fie noapte.
Cu o bucurie mare in suflet pe care v-o transmit si voua va las in Bratele Donului Isus si Mariei Mamei Sale.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...