Te caut din toata inima...

19 august 2011

Rugaciune pentru a avea o inima blanda si umila


Sfanta Marie, Maica lui Dumnezeu, 
pastreaza-mi o inima de copil, curata si cristalina ca un izvor.
Dobandeste-mi o inima simpla  care sa nu se inchida in propriile tristeti,
o inima larga si generoasa, plina de compatimire, o inima credincioasa 
care sa nu uite niciun bine si sa nu pastreze ura pentru nici un rau.
Formeaza-mi o inima blanda si umila
care sa iubeasca fara sa ceara sa fie iubita, multumita sa dispara in alte inimi, sacrificandu-se in fata Fiului Tau divin, o inima mare si generoasa, 
pe care nicio nerecunostinta sa n-o poata inchide si nici o indiferenta 
sa n-o poata obosi, o inima insetata de gloria lui Isus Cristos, 
hranita de iubirea sa , a carei rana sa nu se vindece decat in cer.
Amin.


Consfintire la Duhul Sfant

O , Duhule Sfinte, Iubire care purcezi de la Tatal si de la Fiul, 
Izvor nesecat de har si de viata, ma consfintesc tie pe mine insumi 
si familia mea, trecutul meu , prezentul meu, viitorul meu, dorintele mele ,
alegerile mele, hotararile mele, gandurile mele, 
toate cate imi apartin si tot ceea ce sunt.
Pe toti aceia pe care-i intalnesc, pe care-i iubesc,
si tot ceea ce vine in contact cu viata mea:
sa fie binecuvantat de puterea luminii tale, de caldura ta , de pacea ta,
Tu esti Domnul si de viata datatorul si in harul tau sufletul se curata.

O , Duh al Iubirii vesnice, vino in inima mea 
si a acelora pentru care ma rog in aceste zile , reinnoieste-le
si fa-le tot mai asemanatoare cu Inima Mariei,
ca astfel noi sa putem deveni acum si pentru totdeauna 
tabernacolul  prezentei tale Divine.
Amin.



Dumnezeu sa va binecuvanteze cu Binecuvantarea Sfintei Treimi si a Sfintei Fecioare! 


Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...