Te caut din toata inima...

17 august 2011

"In mica ta inima ,voi sti sa inchid intreaga Mea mare Inima"




San Giovanni Rotondo,
15 aprilie 1968

Iubirea este Providenta.

Iubirea are grija de tot si de toate; Iubirea este hrana pentru toti oamenii atunci cand creste in ei pentru a se face cunoscuta si recunoscuta.
Adesea voi nu vreti sa recunoasteti darurile pe care vi le face Providenta Divina.Aceasta va impiedica sa descoperiti caile care va permit sa mentineti contacte directe si continui cu Mine, Care sunt izvorul tuturor bunurilor.
Pentru a va satisface mai bine, nu va refuz niciodata cererile.Sunt obligat sa va dau toate bunurile si toate bogatiile atunci cand le folositi pentru a creste in voi posibilitatea de a Ma da altora.
Daca sunteti capabili sa faceti sa creasca recunostinta voastra fata de Divina Providenta, veti obtine tot ceea ce doriti.

Multumiti-Mi pentru putinul pe care il posedati deja.

Multumirea care Imi parvine  va face sa creasca placerea pentru ceea ce aveti deja.De fapt , in timp ce voi Imi multumiti, din afectiunea pe care v-o port, Eu fac sa creasca Iubirea pentru Darurile Mele, caci voi ati recunoscut ca ele vin de la Mine.
Iubirea Mea este impregnata in aceste daruri si ea va va face sa va bucurati de ele.Tot ceea ce Providenta Mea v-a dat si va da este pemntru a se face cunoscuta si pentru a va face sa recunoasteti intreaga bogatie a Iubirii.

A avea recunostinta inseamna sa recunoasteti cat de mult va iubesc, inseamna sa credeti ca Eu doresc sa va dau tot ceea ce am.
Eu va voi da tot ce doriti daca intensitatea dorintei voastre exprima dorinta voastra de a Ma poseda mai bine, de a face sa creasca Iubirea Mea pentru voi si iubirea voastra pentru Mine.

De fapt , numai iubind si recunoscand prezenta Iubirii Mele in orice lucru, veti putea sa va bucurati cu convingere de bogatia acestei iubiri.

Faceti sa creasca iubirea voastra fata de Mine.

Faceti sa creasca recunostinta fata de Providenta Mea; veti obtine in schimb asigurarea unei cresteri a favorurilor Mele, darurile Providentei Mele care va fi Providenta Voastra Divina.
Voi imi veti da toata iubirea pe care o aveti si Eu va voi da toata Providenta Mea cu toata Iubirea Mea. In darul pe care vi-l fac al Inimii Mele, va voi da tot.Iubirea care traieste in voi  poate totul in Inima care e a Mea si care este de acum a voastra.Am acceptat ofranda micii voastre inimi pentru ca Mi-ati dat-o intreaga.
Pentru ca Mi-ati dat int intregime micuta inima care va apartine, s-a nascut in Mine dorinta irezistibila de a va da Toata Inima Mea in schimb. Voi sti sa fac sa incapa intreaga Mea inima mare in micuta voastra inima.Voi veti obtine intreaga creatie si toate creaturile de la Iubire.

Va iubesc cum nu va puteti imagina.

Ma ofer continuu ( Tatalui) pentru a evita pentru voi pedepsele cu mult mai grave decat cele ale caror victime sunteti.Nu sunt Eu Cel Care va trimite pedepsele: voi sunteti cei care le provocatipentru ca folositi rau lucrurile create si , in consecinta, vietile voastre.
Iubirea pe care refuzati sa Mi-o dati nu poate decat sa va ia iubirea de voi insiva, precum si iubirea pentru lucrurile pe care Eu le-am creat pentru voi.
Numai Iubirea Mea poate sa faca sa traiasca, sa creasca si sa prospere tot ceea ce Ea a creat pentru creaturile sale.Lucrurile bune pe care vi le-am dat cu placere, voi le faceti rele; voi transformati bunurile Mele in rele pentru voi.
Tot ceea ce nu cultivati cu iubire, tot ceea ce nu stiti sa faceti sa creasca si sa prospere in iubire, se transforma in rau pentru voi.

Iubirea Mea este cea care va mentine in viata, pe voi si bunurile pe care le folositi.Absenta sau slabirea iubirii voastre pentru Mine, face sa se indeparteze iubirea pentru Viata, pentru voi insiva si pentru intreaga creatie.Veti trai numai daca veti deveni un Tot in Iubire.
Nu sunt Eu cel care provoc pedepsele.Separandu-va de viata , voii faceti imposibila orice forma de viata in creatie.De fapt, aceasta nu mai e alimentata de izvorul care o tine vie, adica de Iubirea Mea.
Daca voinu acceptati Iubirea pe care v-o dau si pe care v-o cer, voi fi obligat sa Ma indepartez numai pentru ca nu Ma vreti.
Cand voi Ma  indepartati , voi va indepartati de Acela Care v-a dat viata si Care nu ajunge la voi,de altfel,decat datorita unui raport de Iubire.
Daca Iubirea pe care ati respins-o se indeparteaza de voi, ea va priveaza de toate darurile pe care numai ea putea sa vi le acorde si care va mentioneau in viata.
Natura care va inconjoara nu poate trai fara lumina, fara caldura Iubirii care este Viata.Viata voastra nu rezista la ger , la absenta caldurii Iubirii Mele. Nu exista  pace in sufletul vostru fara Lumina care va aduce cunoasterea si iubirea pentru a va uni intre voi. 
Absenta Iubirii Mele este absenta iubirii intre voi, este ura care va ingheata, care raceste raporturile intre voi; ura va raneste, va face sa sangerati si sa muriti.

sursa : " Caietul Iubirii " ( o brosura care contine Cuvintele Domnului nostru  Isus catre  Luigi Gaspari prin Padre Pio)


Dumnezeu sa va binecuvanteze cu Iubirea Sa infinita!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...