Te caut din toata inima...

24 august 2011

24 august 2011- "La multi ani , drag frate in Cristos"



"Astazi inca de dimineata, sufletul meu este atins de Dumnezeu.
Dupa Sfanta Impartasanie, am fost un moment in comuniune cu Tatal ceresc.Sufletul mi-a fost atras in focul insusi al iubirii, am inteles ca nicio fapta exterioara nu poate fi comparata cu iubirea pura a lui Dumnezeu...
Am vazut bucuria Cuvantului Intrupat si am fost cufundata in DumnezeiascaTreime.Cand mi-am revenit, dorul mi-a cuprins sufletul,
tanjeam sa ma unesc cu Dumnezeu.

O iubire atat de fierbinte fata de Tatal ceresc m-a invadat,
incat pot numi aceasta zi extaz neintrerupt de iubire.

Intregul univers mi-a aparut ca o mica picatura in comparatie cu Dumnezeu.
Nu este fericire mai mare ca atunci cand Dumnezeu ma face sa cunosc in interior ca fiecare bataie a inimii mele Ii este placuta si atunci cand imi arata ca
El ma iubeste in mod special.
Aceasta convingere interioara in care Dumnezeu imi comfirma iubirea pe care mi-o poarta si cat Ii este de placut sufletul meu, imi aduce adancul pacii in suflet.

In ziua aceea n-am putut sa mananc nimic, ma simteam saturata de iubire."

Sfanta Faustina -"Mic Jurnal- Milostivirea lui Dumnezeu in sufletul meu" (1121)


Ceea ce a trait Sfanta Faustina in aceea zi iti doresc, din toata inima, 
sa traiesti si tu azi.





Dumnezeu sa te binecuvanteze cu iubirea Sa pura,
sa te cufunde in Sfanta Treime si sa faca din tine ceea ce ii place!


2 comentarii:

Dan Ioanitescu spunea...

Inaltator!
:)
Ca frumos ar fi prea putin!
:)

mmary spunea...

Domnule Ioanitescu, ma bucur ca v-a placut si ma rog ca Dumnezeu sa va imbratiseze si sa va inalte pana dincolo de Frumusetea Lui pana "in focul insusi al iubirii" si puritatii Sale.

Va doresc si dumneavoastra sa traiti o zi ca cea descrisa de Sfanta Faustina.

Dumnezeu sa va binecuvanteze cu toata splendoarea Iubirii Sale!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...