Te caut din toata inima...

17 iulie 2011

O, Doamne ...te rog ...


Doamne,

fa din mine un instrument al împacarii între oameni:

Unde este ura , eu sa aduc iubire,

 
Unde este vina , eu sa aduc iertare,

 
Unde este dezbinare, eu sa aduc unire,

 
Unde-i ratacire, eu sa aduc adevarul,

 
Unde-i îndoiala, eu sa aduc credinta,

 
Unde-i disperare, eu sa aduc speranta,

Unde-i întuneric, eu sa aduc lumina,

Unde-i suferinta, eu sa aduc bucurie.

Doamne, ajuta-ma ca mai curând eu sa mangai pe altii

decît sa fiu mangaiat,

Ca eu sa-i înteleg pe altii decît eu sa fiu înteles,

Ca eu sa iubesc pe altii decît eu sa fiu iubit.

Caci cînd ma uit pe mine însumi atunci ma gasesc,

Cînd iert atunci gasesc iertare,

Cînd mor pentru mine, atunci înviu la viata de veci.

Amin.









Consfintire la Duhul Sfant
 

O , Duhule Sfinte, Iubire care purcezi de la Tatal si de la Fiul, Izvor nesecat de har si de viata, ma consfintesc tie pe mine insumi si familia mea, trecutul meu , prezentul meu, viitorul meu, dorintele mele , alegerile mele, hotararile mele, gandurile mele, toate cate imi apartin si tot ceea ce sunt si in special  fiecare suflet care citeste aceasta rugaciune , fiecare suflet care are mai mare nevoie de tine.
Pe toti aceia pe care-i intalnesc, pe care-i iubesc, si tot ceea ce vine in contact cu viata mea: sa fie binecuvantat de puterea luminii tale, de caldura ta , de pacea ta, Tu esti Domnul si de viata datatorul si in harul tau sufletul se curata.
O , Duh al Iubirii vesnice, vino in inimile noastre, reinnoieste-le si fa-le tot mai asemanatoare cu Inima Mariei, ca astfel noi sa putem deveni acum si pentru totdeauna tabernacolul prezentei tale Divine.



Dumnezeu sa va binecuvanteze cu toata splendoarea Iubirii Sale! 

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...