Te caut din toata inima...

31 iulie 2011

"Impreuna cu Mine,veti relua drumul ce va duce spre varf, pe care Eu vi l-am pregatit"



 "Numai omul il judeca pe om.
Iubirea este iertare pentru toti si pentru toate greselile omului."

San Giovanni Rotondo,
13 aprilie 1968 - Sambata Sfanta

Eu sunt prezent intr-un mod special acolo unde exista dorinta de a Ma cunoaste , vointa de a Ma iubi.Dorinta voastra de a Ma cunoaste devine Dar de la Mine Insumi pentru ceea ce doriti voi si pentru ce doresc Eu de la voi.
Perseverenta in a Ma iubi, dupa ce M-ati cunoscut, este un angajament al vointei voastre. Vointa voastra devine una cu a Mea , atunci cand Ma iubiti. Va trebui sa-mi cereti perseverenta.
Cereti-Mi mereu vointa de a persevera in a Ma iubi.

Rugaciunea va fi o intalnire cu Mine intr-o conversatie in care Imi veti darui inima voastra cu toata iubirea pe care o contine.
Cuvintele voastre , pronuntate in tacere, vor fi creatoare; ele vor crea pentru voi o lume asemanatoare cu a Mea, caci universul Meu, care este al Meu, va fi al vostru prin iubirea pe care vreti sa Mi-o dati.

Spiritul Meu  va crea pentru voi tot ceea ce cuvintele voastre au dorit de la Mine cu iubire si pentru Iubirea Mea.

Gandul Meu va cobora in gandul vostru pentru a va indica tot ceea ce Eu gandesc si doresc; ceea ce doresc , va fi ceea ce veti gandi voi.

Lumina ochilor Mei se va reflecta in ochii vostri.

Privirea Mea in voi se va aseza acolo unde voi nu veti gasi reflectarea Luminii Mele .In aceste locuri lipsite de lumina, va fi necesar sa faceti sa creasca in intensitate lumina voastra.Intensitatea luminii voastre va creste odata cu fervoarea rugaciunilor pe care Mi le veti adresa. Fervoarea face sa creasca Iubirea Mea pentru voi si intensifica Lumina din privirea voastra ; atunci veti putea vedea in intuneric si veti putea raspandi lumina.
Cand veti fi inteles in ce masura sunteti in intimitate cu Creatorul, veti avea certitudinea de a putea creea impreuna cu El, de a recreea o viata a Spiritului acolo unde El lipseste.
Cuvantul creator, in contact cu al Meu, va readuce  Lumina in om. Cuvantul adresat Duhului Sfant, este iubirea inimii unui om pentru Creatorul sau.
Acesta este cuvantul care devine rugaciune, recunostinta si dar de iubire.Dand iubire, cuvantul unui om devine creator in totul si in toate bunurile.Daruindu-Mi acest putin pe care l-ati primit, adica oferindu-mi totul din iubire,Eu voi crea tot ceea ce-Mi cereti  cu iubirea  exprimata in cuvintele voastre.In aceste conditii, cuvintele  pe care le veti pronunta vor fi expresia Vointei Mele.

Puterea creatoare a fiecaruia dintre civintele voastre va fi puterea  manifestata de Duhul Meu Creator care actioneaza pentru a da forma dorintei exprimate prin cuvintele si gandurile voastre.
Gandurile pe care Mi le adresati in tacere stabilesc conversatia voastra intima cu Mine : acestea sunt cuvintele pe care numai Eu le aud si pe care le tin in taina pentru Inima Mea si a voastra.

Toate gandurile voastre formeaza o legatura secreta intre voi si Mine.

Gandurile care va despart de Mine, nu Ma pot desparti de voi ; Eu sunt intotdeauna Prezent, chiar cand voi Ma credeti si M-ati vrea absent.
Prezenta Mea invizibila este pentru inima dura care s-a dedicat in intregime cuceririi fiintelor sau lucrurilor care au fost create pentru a satisface nevoile de posesie si dominare.Dar nu posedand tot ceea ce am creat pentru voi, va veti satisface aspiratiile inimii voastre.Nesatisfacute, aspiratiile inimii voastre va conduc, la fel ca spiritul vostru, sa cautati fara incetare noi bunuri  in speranta ca veti linisti inima voastra care pretinde fara ragaz.
Tot ceea ce ati reusit sa posedati , tot ceea ce veti poseda din universul creat, toate acestea nu vor suprima niciodata insatisfactia inimii voastre.Nu veti reusi sa va linistiti inima , nici daca ati poseda tot ceea ce am creat pentru voi.Voi nu puteti fi multumiti de ceea ce posedati, pentru ca numai ca mijloc am creat toate acestea pentru voi.

Universul pe care l-am pus la dispozitia  voastra trebuie sa va serveasca de mijloc pentru ca sa regasiti in el pe Creatorul vostru, pentru ca sa-L regasiti prin oameni ca voi.
Creatia este un mijloc pentru ca voi sa-L iubiti pe Dumnezeu prin oamenii care L-au gasit, prin cei care Il cauta si in care El se ascunde pentru a va invita sa-L cautati.Veti avea dovada sigura a Prezentei Mele chiar la oamenii care afirma ca pot sa traiasca fara sa recunoasca Existenta Mea. Puterea Iubirii Mele pentru voi, care Ma iubiti, va va demonstra ca Eu sunt Prezent si in cei care proclama ca traiesc fara Dumnezeu.
Eu astept numai ca voi sa-Mi cereti sa cuceresc, prin inima voastra unita cu a Mea,iubirea inimilor tuturor oamenilor care nu pot sa Ma iubeasca, care nu vor sa Ma iubeasca, care spun ca nu Ma cunosc si ca nu au nevoie de Mine.Pentru a va uni pe toti cu Mine, Eu astept rugaciunea voastra care  Imi va cere sa Ma  daruiesc lor pentru a va uni impreuna.
Eu sunt deja Prezent la atei.Eu sunt acolo asteptandu-va, asteptand rugaciunea voastra de unire. Aceasta rugaciune va face sa descoperiti Prezenta Mea constanta, chiar si acolo unde existenta Mea este tagaduita.
Eu Ma ascund in acesti oameni.Ma ascund pentru a va chema mai ales acolo unde puteti da dovada de sinceritatea iubirii voastre pentru Mine.
Va cer sa nu discutati despre Existenta si Prezenta Mea.Va cer numai sa Ma iubiti in acele persoane, sa iubiti intoarcerea lor la Lumina si la Fiul tuturor bucuriilor care stiti ca sunt disponibile in Mine pentru voi toti. Nu trebuie sa cautati sa provocati intalniri fortate cu atei care nu va cunosc; iubiti-i in Mine.
Voi trebuie sa vreti , sa cereti si sa oferiti iubirea pentru a ajunge sa satisfaceti aspiratiile inimii voastre nesatule.
Inima Mea va cere numai aceasta : sa iubiti creaturile si pe Creator , pentru unitatea tuturor intr-o singura Inima ; Inima care va fi totdeauna fericita si satisfacuta pe deplin in vesnicie de toate creaturile sale.
Drumul pe care fiecare dintre voi va trebui sa-l parcurga va fi indicat de Iubirea Mea care va conduce inima voastra.
Va veti opri acolo unde veti intalni rezistentele cele mai importante pentru a le depasi, a le abate si a va continua drumul.
Rezistentele constitue toate barierele pe care trebuie sa le treceti pentru a progresa spre piscurile cunoasterii.Eu sunt mereu de cealalta parte a obstacolului,gata sa va vin in ajutor, daca nu reusiti sa le treceti.
Iubirea se deplaseaza mereu inainte, mereu mai sus; ea va invita astfel sa mergeti fara incetare,sa o cautati si sa o gasiti mereu mai mare decat era atunci cand ati pierdut-o si sa o cunoasteti mai bine.Eu avansez fara incetare cu o treapta sau mai multe pentru a va astepta mai sus, pentru a va face sa vedeti si sa cunoasteti totul de sus.
Drumul Iubirii nu se opreste niciodata. Motorul sau este Inima Mea condusa de Spiritul Meu pentru a va ajuta sa invingeti rezistentele din inima voastra.
Eu atrag inima voastra intr-a Mea pentru a face din ele un singur Motor.Va astept in opriri, in accidente, in pericolele care va ameninta, gata sa raspund la chemarile voastre in ajutor.Atunci va atrag cu Motorul Meu pentru a va smulge din opririle voastre, pentru a repara stricaciunile si a evita pericole noi si grave.
Atunci, impreuna cu Mine, veti relua drumul care duce spre varf , pe care Eu vi l-am pregatit.

sursa : " Caietul Iubirii " ( o brosura care contine Cuvintele Domnului nostru  Isus catre  Luigi Gaspari prin Padre Pio)


Dumnezeu sa va binecuvanteze cu infinita Sa Iubire!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...