Te caut din toata inima...

25 aprilie 2011

Raceala si uitarea de Dumnezeu


Isus: "Eu sunt FOC MISTUITOR! Am venit sa arunc foc pe Pamant, foc in suflete, si ce vreau decat SA ARDA IN VAPAI!
Cand te arde flacara focului , nu poti sa-ti uiti de el.Il simti! Focul patrunde in tine! Te dezmorteste .Te pune in miscare.Iti da VIATA. Asa e si cu FOCUL  SPIRITUAL .Cand sufletul e cuprins de FLACARA MEA , de Dragostea Divina, e mereu cu gandul la Mine.Ma simte PREZENT in mintea sa, in inima sa, in vointa sa, in toata fiinta sa.Cauta sa Ma cunoasca mai bine.Arde de DORUL DE A MA IUBI mai mult.Se straduieste sa faca tot ce Imi place Mie, oricat l-ar costa.Daca insa lipseste FLACARA din inima si RACEALA i-a luat locul, sufletul isi uita de MIne.Dumnezeu nu mai conteaza nimic, ori foarte putin.
La ce te gandesti tu, suflet rece, oricare ar fi? Toate te atrag, ALE TALE  si ALE LUMII, numai EU, CUVANTUL , EU  nu iti mai spun nimic? Nu mai am FARMEC si  PRET IN FATA OCHILOR TAI? Cum ai ajuns in aceasta stare de plans si detestabila? Sa nu o confunzi cu seceta sufleteasca , in care totusi SOARELE poate straluci in  ZENIT! Raceala ta e VOITA. Raceala ta e cautata! Raceala ta este stabila in tine.De ce? Pentru ca Imi dai prea putina importanta.Nu Ma porti in sufletul tau.Cand Eu bat la usa inimii tale, Ma faci sa astept si atunci Ma indurerez si plec. Sunt in cautarea unui suflet mai cald si mai generos.
Infidelitatile tale, abuzurile de har devenite cronice, zeflemisirea umilintei, incalcarea perpetua a Disciplinei si a Ascultarii , neglijarea Meditatiei si a Adoratiei , lansarea in activitatea  externa, care te scoate in evinta, nesinceritatea fata de prieteni fata de superiori, atasamente dezordonate fata de persoane din familia ta si de cele straine de Mine, retinerea si refuzarea daruirii totale Inimii Mele Insangerate pentru tine, iata ce te aduce aici unde esti... Si inca te miri ca esti rece , ca uiti de Dumnezeu si de Prezenta Lui Reala?
Ma intrebi: "Doamne, ce sa fac?" 
Ce faci iarna cand iti esti frig, pe strazi sau in casa ta? Te intorci in odaie si faci FOC.
Te  apropii de foc.Intinzi mainile inghetate si le incalzesti.Ele sunt primele pe care le loveste gerul.Ca sa scapi usor de raceala interioara si de uitarea de Dumnezeu iti dau un sfat.Il primesti? Aduna-te de pe cararile tale si ale lumii.Cauta-Ma iarasi pe Mine.Tu M-ai uitat? Eu nu te-am uitat: vars stropi mari de Sange pentru tine! Te astept de mult! Vino! Uita-te pe tine! Uita pe toti prietenii si prietenele tale si Eu  le inlocuiesc pe toate! 
Iata  INIMA MEA INSANGERATA e in Chivot.Ea e  VAPAIE IMENSA DE IUBIRE.
Iata! E deschisa! Vei arde iarasi in FLACARILE VII SI NESTINSE ALE IUBIRII MELE si nu Ma vei mai uita niciodata.Dar vino! Unde sunt?In Tabernacolul Inimii tale.Aici stau in raceala ta.In inghetul ieslei tale.Nu Ma incalzesti? Si tie inima iubita, iti fac intrebarea: Nu esti rece si indiferenta fata de MIne? Ai uitat de Dumnezeu? Sau Il adori cu drag si interes spiritual? Oricare e starea ta sufleteasca, fii increzatoare.Vino si te incalzeste  la Focul Euharistiei Mele Insangerate.Aici te pastrez in caldura Mea Eterna, unde Soarele nu apune niciodata, iar Rasaritul vesnic e in plina stralucire.Te vreau cu gandul numai la Mine si cu inima  in INIMA MEA."

Foc Mistuitor!
Foc Spiritual!

Ai venit pe Pamant si ai ramas pe vatra stramta a Altarelor din lumea intreaga .Tu vrei sa  incendiezi lumea sufletelor, iar ele raman reci si nepasatoare! Ce durere pentru Inima Ta plina de IUBIRE!
De aceea sangerezi , o, Domnul meu , UITAT adesea si de inimile inghetate ale celor chemati sa se consume in vapaia Ta Cereasca!...
Isuse! Eu nu pot suporta acest ger al sufletelor, in secolul caldurii si al luminii Sangerarilor Tale Euharistice!
Doamne! Vreau sa ispasesc raceala si uitarea sufletelor, ca Pamantul intreg sa fie incendiat de flacarile Iubirii Tale Euharistice Insangerate.Te ador si Te urmez!
 
sursa : cartea " Lepadarea de sine pentru a trai in Cristos" - Congregatia Inimii Neprihanite


Dumnezeu sa va binecuvanteze cu toata splendoarea iubirii Sale!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...