Te caut din toata inima...

27 februarie 2011

Eu sunt Domnul ...


Ezechia
capitolul 36:

22. De aceea, spune casei lui Israel: "Asa vorbeste Domnul Dumnezeu: "Nu din pricina voastra fac aceste lucruri, casa lui Israel, ci din pricina Numelui Meu celui sfant pe care l-ati pangarit printre neamurile la care ati mers.

23. De aceea voi sfinti Numele Meu cel mare care a fost pangarit printre neamuri, pe care l-ati pangarit in mijlocul lor. Si neamurile vor cunoaste ca Eu sunt Domnul, zice Domnul Dumnezeu, cand voi fi sfintit in voi sub ochii lor.

24. Caci va voi scoate dintre neamuri, va voi strange din toate tarile si va voi aduce iarasi in tara voastra.

25. Va voi stropi cu apa curata, si veti fi curatati; va voi curata de toate spurcaciunile voastre si de toti idolii vostri.

26. Va voi da o inima noua si voi pune in voi un duh nou; voi scoate din trupul vostru inima de piatra si va voi da o inima de carne.

27. Voi pune Duhul Meu in voi si va voi face sa urmati poruncile Mele, si sa paziti, si sa impliniti legile Mele.

28. Veti locui in tara pe care am dat-o parintilor vostri; voi veti fi poporul Meu, si Eu voi fi Dumnezeul vostru.

29. Va voi izbavi de toate necuratiile voastre. Voi chema graul si-l voi inmulti; nu voi mai trimite foametea peste voi.

30. Voi inmulti rodul pomilor si venitul campului, ca sa nu mai purtati ocara foametei printre neamuri.

31. Atunci va veti aduce aminte de purtarea voastra cea rea si de faptele voastre care nu erau bune; va va fi scarba de voi insiva, din pricina nelegiuirilor si uraciunilor voastre.

32. Si toate aceste lucruri nu le fac din pricina voastra, zice Domnul Dumnezeu, sa stiti! Rusinati-va si rositi de purtarea voastra, casa lui Israel!"

33. Asa vorbeste Domnul Dumnezeu: "In ziua cand va voi curata de toate nelegiuirile voastre, voi face ca cetatile voastre sa fie locuite, si daramaturile vor fi zidite din nou;  

34. tara pustiita va fi lucrata iarasi, de unde pana aici era pustie in ochii tuturor trecatorilor.

35. Si se va spune atunci: "Tara aceasta pustiita a ajuns ca o gradina a Edenului; si cetatile acestea daramate, care erau pustii si surpate, sunt intarite si locuite!"

36. Si neamurile care vor mai ramane in jurul vostru vor sti ca Eu, Domnul, am zidit din nou ce era surpat si am sadit ce era pustiit. Eu, Domnul, am vorbit si voi si face."

37. Asa vorbeste Domnul Dumnezeu: "Iata in ce privinta Ma voi lasa induplecat de casa lui Israel si iata ce voi face pentru ei: voi inmulti pe oameni ca pe o turma de oi.

38. Cetatile daramate se vor umple cu turme de oameni, ca turmele inchinate Domnului ca turmele care sunt aduse la Ierusalim in timpul sarbatorilor celor mari. Si vor sti ca Eu sunt Domnul." 


Doamne, Dumnezeul nostru , te rugam binecuvanteaza-ne cu toate harurile Spiritului Sfant,lumineaza-ne inimile, sufletele , constiintele , pentru a ne putea vedea cu claritate grozavia pacatelor noastre si astfel vazandu-le in adevarata lor uraciune , sa ne scarbim de ele , sa ne rusinam pana in cele mai adanci fibre ale fiintelor noastre si sa incercam sa ne traim viata impreuna cu Tine , in lumina, puritate si iubire.

2 comentarii:

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=92sUtDwuTvI&feature=related

mmary spunea...

Anonim, iti multumesc frumos.

Dumnezeu sa te binecuvanteze!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...