Te caut din toata inima...

22 februarie 2011

22 Februarie 1931...Isuse ,ma incred in Tine !



Acum  exact 80 de ani se intamplau urmatoarele:


1931 ,22 februarie

Intr-o seara , pe cand ma aflam in chilia mea, L-am vazut pe Isus imbracat intr-o tunica alba, cu o mana ridicata pentru a binecuvanta, iar cu cealalta atingandu-si vesmantul in dreptul pieptului.
Din tunica intredeschisa la piept ieseau doua mari raze, una rosie si una pala.
In tacere, il fixam cu privirea pe Domnul, iar sufletul meu era cuprins de teama , dar si de o mare bucurie.

Dupa un moment , Isus mi-a spus:

Picteaza o icoana potrivit imaginii pe care-o vezi, cu inscriptia: 

Isuse, ma incred in Tine.

Doresc ca aceasta icoana sa fie cinstita mai intai in capela voastra , apoi in lumea intreaga.
Promit ca sufletul care va cinsti aceasta icoana nu se va pierde.Ii promit, de asemenea , victoria asupra dusmanilor sai inca de aici , de pe pamant, 
si mai ales in ceasul mortii.
Il voi apara Eu Insumi ca pe propria mea slava.

Cand i-am vorbit despre asta confesorului , el mi-a raspuns:
"Acest lucru priveste doar sufletul dumneavoastra."

Si mi-a spus:

"Pictati icoana lui Dumnezeu in sufletul dumneavoastra."

Cand am iesit din confesional, am auzit din nou aceste cuvinte:

Icoana Mea este in sufletul tau.Eu doresc sa existe si o sarbatoare a Milostivirii.
Vreau ca aceasta icoana,pe care o vei picta cu o pensula, sa fie binecuvantata semn in prima duminica de dupa Pasti, iar aceasta trebuie
sa fie Sarbatoarea Milostivirii.
Doresc ca preotii sa proclame marea Mea Milostivire fata de sufletele pacatoase, pentru ca niciunui pacatos sa nu-i  fie teama sa se apropie de Mine.
Flacarile Milostivirii Ma  devoreaza; vreau sa le revars asupra asupra sufletelor oamenilor.

Apoi, Isus  mi s-a plans, spunandu-mi:

Neincrederea sufletelor imi sfasie inima.Neincrederea unui suflet ales imi face inca si mai rau; in ciuda iubirii Mele fara margini, ele nu au incredere in Mine; nici chiar moartea Mea nu le este de ajuns.
Vai de sufletul care abuzeaza!

Cand i-am spus maicii superioare ce cerea Dumnezeu de la mine, ea mi-a raspuns ca Isus ar trebui sa se manifeste mai clar printr-un semn.
Cand I-am cerut Domnului Isus un semn ca dovada ca - Tu esti cu adevarat Domnul si Dumnezeul meu si ca de la Tine vine aceasta cerere, am auzit o voce interioara:

Il voi da superioarelor prin harurile pe care le voi acorda prin intermediul  acestei icoane.


Sfatul unuia dintre confesori:

"Sora , Dumnezeu va pregateste multe haruri speciale , dar straduiti-va ca viata dumneavoastra sa fie curata ca lacrima in fata Domnului, fara sa dati atentie la ce s-ar crede despre dumneavoastra.
Sa va fie de ajuns Dumnezeu, numai El."

Spre sfarsitul noviciatului,confesorul meu mi-a spus aceste cuvinte:

"Sa treceti prin viata facand binele, pentru ca eu sa pot inscrie in cartea vietii dumneavoastra: si-a petrecut viata facand binele.Fie ca Dumnezeu sa faca asta in dumneavoastra."

Altatadata confesorul mi-a spus:

"Purtati-va fata de Dumnezeu precum vaduva din Evanghelie care , desi nu pusese in visterie decat un banut , in fata Domnului acesta valora mai mult decat ofrandele de pret ale celorlalti."

Altadata,am primit acest sfat:

"Straduiti-va ca toti cei care se apropie de dumneavoastra sa plece fericiti;Raspanditi in jurul dumneavoastra parfumul fericirii; caci  de la Dumnezeu ati primit mult, deci daruiti mult celorlalti.
Toti sa plece de la dumneavoastra fericiti, chiar si numai daca v-ar fi atins poala vesmantului".

Pastrati in minte cuvintele pe care vi le-am spus acum.

Altadata , mi-a spus aceste cuvinte:

"Permiteti-i lui Dumnezeu sa impinga barca vietii interioare."

Cateva cuvinte dintr-o convorbire avuta cu maica maestra spre sfarsitul  noviciatului:

"Simplitatea si umilinta sa  fie trasaturile caracteristice ale sufletului dumitale.Sa mergi prin viata ca un copil, mereu increzatoare, plina intotdeauna de simplitate si umilinta, multumita de toate, mereu fericita; acolo unde celelalte suflete se sperie , dumneata sa treci linistita datorita simplitatii si umilintei.
Tine minte pentru toata viata dumitale, sora, ca asa cum apele coboara din munti spre vai , la fel si harurile lui Dumnezeu coboara numai asupra sufletelor umile."



O, Dumnezeul meu, inteleg bine ca astepti de la mine aceasta copilarie spirituala, caci mi-o ceri incontinuu prin vocea celor care Iti tin locul.
Suferintele si dificultatile de la inceputul vietii mele religioase ma speriau si ma descurajau, de aceea  ma rugam fara incetare lui Isus sa ma intareasca  si sa-mi dea forta Sfantului Sau Duh, pentru a implini intru totul vointa Sa sfanta, pentru ca imi cunosteam inca de la inceput,si imi cunosc slabiciunea.
Stiu bine ce sunt prin mine insami, caci Isus a dezvaluit ochilor sufletului meu intregul abis al mizeriei mele si , din aceasta cauza, inteleg foarte bine ca tot ce este bun in sufletul meu este numai sfantul Sau har.
Aceasta constientizare a mizeriei mele ma face sa cunosc, in egala masura , abisul milostivirii Tale.
In viata mea interioara, privesc cu un ochi spre abisul mizeriei si josniciei mele, iar cu celalalt  spre abisul milostivirii Tale, o Dumnezeule.

O, Isuse al meu, tu esti viata vietii mele, Tu stii bine ca nu doresc nimic altceva decat slava numelui tau, si ca sufletele sa cunoasca bunatatea Ta.
De ce se tin sufletele departe de Tine, Isuse , nu pot sa inteleg.
Oh , daca as putea sa-mi tai inima in  bucatele marunte si sa-ti ofer , o, Isuse, fiecare particica drept o inima intreaga, pentru a ispasi, macar in mica parte, pentru inimile care nu Te iubesc!
Eu Te iubesc, Isuse, cu fiecare picatura a sangelui meu si le-as varsa bucuroasa pentru Tine, pentru a-ti dovedi iubirea mea sincera.
O, Dumnezeule, cu cat Te cunosc mai mult, cu atat mai putin Te pot intelege, dar acesta incapacitate de a Te intelege ma face sa-mi dau seama cat esti de mare , o , Dumnezeule.
Si aceasta imposibilitate de a Te intelege aprinde o noua flacara in inima mea pentru Tine, Doamne.
Din clipa  in care mi-ai permis sa-mi atintesc privirea  sufletului asupra Ta, Isuse, ma odihnesc si nu doresc nimic altceva.
Mi-am aflat menirea in momentul in care sufletul meu s-a cufundat in Tine, unica mea iubire.
Totul este nimic in comparatie cu Tine.
Suferintele, greutatile, umilintele, nereusitele, banuielile ce apar sunt aschii care aprind iubirea mea pentru Tine , Isuse.
Dorintele mele sunt nebunesti si de neurmat.
Vreau sa-ti ascund suferinta mea.Doresc sa nu fiu rasplatita niciodata pentru eforturile si faptele mele bune.
O , Isuse, Tu singur esti rasplata mea, Tu imi esti de ajuns, Comoara inimii mele.Doresc asa particip la suferintele aproapelui meu si sa tin ingropate in inima suferintele mele, pentru a le ascunde nu numai de ceilalti, ci si de Tine, Isuse.
Suferinta este un mare har.
Prin suferinta , sufletul devine asemanator cu Mantuitorul; in suferinta, iubirea se cristalizeaza.
Cu cat este mai mare suferinta , cu atat mai pura devine iubirea.



O, viata cenusie si monotona, cate comori se ascund in tine.Nici o ora nu se aseamana cu alta, caci cenusiul  si monotonia dispar atunci cand privesc totul cu ochii credintei.
Harul care mi se da in ceasul acesta nu se va repeta in altul.Imi va fi dat in ceasul urmator, dar nu va fi acelasi har.Timpul trece si nu se intoarce niciodata.
Ceea ce contine in el nu se va schimba niciodata, este sigilat cu pecete pe veci.

O , Sfanta Treime Nedespartita, Dumnezeule unic, fii binecuvantat pentru acest imens dar si pentru acest testament al milostivirii.
Isuse al meu, ca ispasire pentru blasfemiatori, voi pastra tacerea atunci cand voi fi mustrata pe nedrept, ca astfel sa repar macar putin.
Iti cant  un imn necontenit in sufletul meu, si nimeni nu va banui si nici nu va intelege asta.
Cantecul sufletului meu nu este cunoscut decat de Tine , o , Creatorul si Domnul meu.

sursa : "Micul Jurnal.Milostivirea lui Dumnezeu in sufletul meu." de Sfanta Faustina Kovalska


Dumnezeu sa va binecuvanteze cu acele haruri care vor face ca Iubirea , Pacea si Indurarea Sa sa fie asternut , continut si mangaiere inimilor voastre!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Micul Jurnal : 372 si 374 ... pentru tine ! :)

P.I.B. ! :)

mmary spunea...

Anonim,

...am executat!!!:)...multumesc...

Micul Jurnal: 912 si 914 ...pentru tine! :)

Dumnezeu sa te binecuvanteze cu acele haruri care vor face ca inima ta sa devina ceea ce e in cap.451.

Pace, iubire, bucurie...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...