Te caut din toata inima...

25 ianuarie 2011

Milostivire peste lumea intreaga

Astazi , inca de dimineata, o forta neobisnuita ma indeamna la actiune, ea nu-mi lasa ragaz; o inflacarare neobisnuita spre actiune s-a aprins in inima mea pe care n-o pot stapani; este un martiriu tacut, cunoscut numai de Dumnezeu, dar El sa faca din mine ce-I place,inima mea este gata la tot. 

O,Isuse, Tu stii bine cat sunt de slaba prin mine insami, de aceea stiu ca slabiciunea mea Te obliga sa fii incontinuu cu mine.

La un moment dat L-am vazut pe Domnul Isus 
imbracat cu o tunica luminoasa, era in oranjerie.

Scrie ce iti voi spune:
desfatarea Mea este de a Ma uni  cu tine,
astept cu mare dorinta si suspin dupa clipa in care 
voi locui sacramental in manastirea ta.
Duhul Meu se va pogori peste aceasta manastire.
Din dragoste pentru voi,voi indeparta toate pedepsele
pe care justitia Tatalui Meu o aplica pe buna dreptate.
Fiica Mea, am plecat Inima Mea spre cererile tale;
sarcina ta si datoria ta sunt de a implora aici pe pamant,
milostivirea pentru lumea intreaga.
Nici un suflet nu va gasi justificare, atata timp cat nu se va adresa cu incredere milostivirii Mele,si de aceea prima duminica dupa Pasti 
trebuie sa fie sarbatoarea Milostivirii ,
iar preotii trebuie in acea zi sa vorbeasca 
sufletelor despre milostivirea Mea.
Te fac pe tine distribuitoarea Milostivirii Mele.
Spune-i confesorului tau ca aceasta icoana trebuie
sa fie expusa in biserica,si nu in spatiul clauzurii.
Prin aceasta icoana Eu le voi acorda multe haruri sufletelor, 
deci fiecare suflet sa aiba acces la ea.




 

O,Isuse al Meu, Adevar vesnic, nu ma tem de nimic, 
de nicio greutate,de nicio suferinta, 
nu mi-e teama decat de un singur lucru,
si anume de a Te ofensa.
Isuse al meu, as prefera mai bine sa nu mai exist decat sa Te supar.
Isuse, Tu stii ca iubirea mea nu cunoaste pe nimeni altul decat pe Tine, 
in Tine s-a inecat sufletul meu..
(Sfanta Faustina)




sursa: "Mic Jurnal.Milostivirea lui Dumnezeu in sufletul meu" 
de Sfanta Faustina Kowalska
puteti comanda aceasta carte aici: 

Dumnezeu sa va binecuvanteze cu Iubirea , Pacea si Indurarea Sa!

4 comentarii:

elena spunea...

buna ziua, bine v.am gasit dragele mele. imi pare rau ca intru doar sa ma plang dar deocamdata in viata mea este o lupta, o dezamagire si o agitatie continua.va povesteam intr.un mesaj anterior ca am 42 de ani si doua fete la liceu, locuim cu chirie dintr.un salariu de 1500 lei...de la stat nu primim nimic decat alocatia celei mici care are 16 ani....partea grea si partea proasta este ca am tot incercat sa.mi refac viata...ca am fost casatorita de doua ori si probabil m.au plestemat s.au sunt pacate de la mosi stramisi s.au pacatele mele ca si eu am facut destule ....of, in urma cu un an, am intalnit un barbat care are sotia decedata si are o fetita aproape deosama cu felele mele....la inceput copilul a fost o problema dar pe parcurs parca sa mai domolit....dar acum noi doi parca nu mai avem nimic de impartit...a fost plecat in trei randuri din tara si de fiecare data mi.a promis ca , cand se va intoarce va face tot posibilul sa gaseseasca un apartament mai mare si sa ne bucuram de viata..de cate ori sa intors a uitat ce a promis ba mai mult acum parca nu.l mai recunosc....am facut sacrificiul sa ma mut la el in apartament cu copii cu bagajul ca sa stau si cu copilul lui, am fost cuminte si cinstita dar nu recunoaste nimic ....nu.l mai inteleg ....mi.e greu sa ma despart de el ,,,am mai facut.o de doua ori si ne.am impacat ...nu stiu cum sa procedez la cine sa ma mai rog ...mi.a bagat sufletul in iad ,,,ma face sa zic vorbe urate si sa.l urasc...mi.e greu sa o iau de la capat ....din nou si din nou ....sufar imi vine sa plang toata ziua ...toate blestemele or fi pe sufletul meu??ce pacat mare am facut de ma pedepseste bunul dumnezeu???cum sa mai fac , sa.mi gasesc linistea?? am copilul cu bacul si eu parca nu gasesc liniste sa ma rog pt ca stam de cearta si de scos ochii toata ziua .....cum sa ma rog ? am fost si m.am impartasit m.am spovedit ...dar degeaba... ce sa fac ???

elena spunea...

pe 16 iunie am traseul din nou iar eu am creieri varza, nu ma pot concentra sunt suparata rau ...sa mai cred in viata ???s.au trebuie sa ma impac cu idee ca nu mai am nici o sansa sa.mi fie bine???

mmary spunea...

Draga Elena, daca te-ai spovedit ( adica daca ai facut o spovada cu adevarat buna ) si daca te-ai impartasit nu ai facut-o degeaba.Uneori lucruri nu merg asa cum vrem noi , de aceea e mult mai bine sa le incredintam Domnului.

Putin mai tarziu , cand voi avea putin timp voi scrie o postare cu novena pe care doresc sa o incepem de maine catre Duhul Sfant si catre Sfantul Anton de Padova a catui sarbatoare e in 13 iunie.Ne vom ruga impreuna si vei vedea ca-ti vei gai pacea.

Dumnezeu sa te binecuvanteze cu infinita Sa iubire!

elena spunea...

Cristos sa inaltat ! iubita mea,referitor la spovada mea cred ca nu este ce.a dreapta...m.am gandit mai bine si am mai gasit unele faradelegi dar ma voi spovadui la un preot dupa ce ma voi gandi mult si bine ...asta ca sa nu mai imi scape ceva...s.au probabil nu stiu sa fac o spovada buna ...si daca poti si sti spunemi tu...Dumnezeu sa ne asculte ruga de azi, sa ne ierte pacatele si sa ne lumineze mintea....sa.mi ajute copilasi la examene si cu sanatate iar soarta sa o aiba din cele mai bune ..dar sa,mi ierte Dumnezeu pacatele mele si ale parintilor si bunicilor mei ,,,altfel poate,mi gasesc si eu pacea si linistea ...am un timp de cand traiesc farta nici o placere de viata....copii imi sunt ingerii pazitori ....le iubesc ..va iubesc si pe voi cu sufletele voastre smerite ...va imbratisez....vreu pace si liniste si spor ..ajuta,ne Doamne ..AMIN

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...