Te caut din toata inima...

31 ianuarie 2011

Iadul pe Pamant

31 iulie 2003 - Sfantul Ignatiu de Loyola

ISUS : Astazi , Eu vin la voi ca sa va spun: Copiii Mei, este timpul sa va treziti si sa vedeti ca lumea evolueaza spre rau.V-am avertizat de tot ceea ce vi se intampla.Pentru unii , e greu de crezut ca Dumnezeu va pune in garda si ca , daca o fac, este pentru ca va iubesc si pentru ca dusmanul isi desfasoara acum toate fortele sale si ca ele sunt numeroase. 
Vazandu-si sfarsitul venind, ultima sa tresarire este violenta generalizata care face ravagii pe Pamantul oamenilor.
Astfel el distruge Creatia Mea odata cu creaturile ei.
O armata slabeste daca soldatii se razvratesc impotriva comandantilor lor: voi faceti exact asa cand nu-L mai cinstiti pe Dumnezeul vostru.Voi dispretuiti avertismentele Mele, respingeti Mana Mea care va ocroteste si nu mai priviti la Cea care va cheama  cu Inima Sa de Mama, implorand pe toti copiii Sai de pe Pamant sa se intoarca spre Tatal vostru din Ceruri si sa se  puna sub sfanta Sa protectie.
Caci Dumnezeu Care poate totul , nu poate face nimic 
fara consimtamantul vostru.
V-am lasat liberi si n-ati inteles niciodata sfarsitul acestei fraze:
"liberi ca sa reveniti la Mine ,sa veniti la Mine fara constrangere".
 Sa va intoarceti la Mine din toata inima.V-am repetat-o destul:

"Da, vino la noi, vino Doamne ISUSE".





Mama Mea, care vede acest dezastru, plange din cauza inconstientei voastre.
Copila Mea, ai auzit chemarea Sa, avertismentele Sale.La inceput, noroiul intra peste tot , prin ferestre si usi.Si ati vazut sate, populatii intregi inghitite de scurgerile de noroi.
V-ati gandit atunci ca Dumnezeu , care cunoaste planurile celui rau,nu se poate atinge de Timpul care este obiectiv.
Dar Dumnezeu isi pastreaza Dreptul de a-i avertiza pe copiii Sai si Dumnezeu nu poate interveni decat daca-L chemati.Aceasta este Regula, impusa chiar si lui Dumnezeu in raport cu dusmanul Sau si al vostru pana la Sfarsitul Timpurilor, acest Timp in care satana isi joaca ultima sa carte.El i-a spus lui Dumnezeu:

"Voi pune mana pe ei daca nu Te vor urma.Voi cuceri lumea.O voi domina daca aceasta lume, pe care Tu ai creat-o, nu Te crede, nu Te vrea.Atunci stratagema mea va fi aceasta: cand majoritatea se vor intoarce din nou spre mine ca niste orbi cautand lumina, ii voi impinge in focurile pe care le voi aprinde pe pamantul oamenilor.Astfel , prin razboaie repetate,atentate nebunesti, focuri aprinse in paduri, voi distruge intreaga Omenire.
Voi ineca orasele, voi ineca culturile.Si prin seceta repetata de-a lungul anilor care vor marca timpul in care eu domnesc inca, oameni si animale vor flamanzi si vor muri de foame si de sete, de caldura si de frig, caci voi domina toate fortele naturii pana la sfarsitul domniei mele pe acest Pamant.La sfarsit,daca nu se intorc la Tine,atunci ii voi impinge in focul care nu se stinge niciodata si ingerii mei negri,si eu satana in frumtea lor, voi lua in stapanire Pamantul acesta dupa care tanjesc inca de la inceputurile lui".

Copila Mea, Preasfanta Fecioara ii prevenise pe toti copiii Sai:
"Fugiti de la tarmuri"(inundatii) "Fugiti de pe munti"(focuri in paduri , avalanse).Totul este dereglat si cerul o stie.

Dar omul nu poate si nu vrea sa inteleaga ca Dumnezeu, Care-l iubeste, nu poate decat sa-l puna in  garda de dezastrul pe care satana l-a declansat cu toate aceste forte ale raului si a mobilizat chiar si pe copiii cei orbi ai Pamantului: voi i-ati deschis portile iadului.
Daca L-ati implora pe Creatorul vostru, daca I-ati chema in Ajutor pe ISUS si pe Maria peste pamanturile , peste orasele si casele voastre, daca ati pune toate familiile voastre, prietenii vostri si chiar si pe dusmanii vostri, sub Protectia Dumnezeului si Tatalui vostru, a Mamei voastre care nu inceteaza sa planga, si a lui ISUS al vostru Cel plin de Iubire Care continua sa-Si dea Sangele Sau pentru aceasta Omenire sfasiata, v-ati salva!
Da, copila Mea, sufletele privilegiate de pe Pamant poarta Crucea Mea: cu MineSuferinta Crucii devine Bucurie.
Da, atunci veniti si urmati-Ma.
Eu pot cu o mana de suflete care se roaga si adora Sfanta Mea Euharistie, sa fac ca raul sa se retraga si sa fac sa treaca acest Timp pentru a intra in Timpul lui Dumnezeu in care satana nu poate patrunde.
Copila Mea, ai grija de tine: peste tot vor fi capcane si framantari.Caci cel care Il serveste pe Dumnezeu si pe fratii sai, nu va avea odihna niciodata pe acest Pamant.Dar el traieste din Cuvantul Meu care este singura sa Consolare.Si cel perfid recunoaste de departe Vasul care-mi poarta Cuvantul de Viata: el s-a hotarat sa-l sparga.




Ceea ce te anunt Eu va fi pentru intreaga lume:
"Iata ca Stalpul care sustine Biserica Mea, se va intoarce curand la Mine.Bratele Sfintei Mele Mame vor fi ultimul sau refugiu pe acest Pamant atat de ingrat pentru Stapanul si Dumnezeul Sau.
Va vorbesc despre iubitul vostru Papa, Papa al Poporului Meu si al Sfintei Mele Cruci.Sustinatorul Bisericii Mele de pe Pamant va pleca spre Imparatia Celui Preainalt.
Va fi un vacarm ingrozitor: ultimul bastion al Crestinismului, Sustinatorul Bisericii Mele, va va fi luat.Totul se va prabusi.Sata nu va fi invingatorul, cu toata dezordinea care se va instala si cu persecutarea alor Mei.
Pregatiti-va sa traiti ultimele tresariri ale raului , infernul pe Pamant.
Timpul care-i mai ramane ca sa domneasca asupra sufletelor care-l urmeaza orbeste fara ca macar sa-si dea seama , este scurt.
Si totusi voi il veti sijmti ca pe o panglica malefica care nu inceteaza sa se desfasoare, impresurand intreg Pamantul si pe locuitorii sai.

Eu voi elibera din ghearele Raului
TOATE Sufletele Mele, dar cu ce pret!

Mica Ramasita , care Mi-a ramas totdeauna credincioasa, va fi zi si noapte in fata portilor iadului ca sa bareze trecerea oilor Mele smintite.
Voi veti suporta Suferinta Mea de Iubire pana la Venirea Domnului si Stapanului vostru,Reintoar
cerea lui Cristos in Glorie.





Si iata ca Eu vin.
Amin,vino, Doamne ISUSE!!

Dumnezeu sa reverse asupra voastra comorile nesfarsitei Sale Milostiviri!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Cuvinte si voce pline de cel mai pur aur care este Duhul Sfant.
Iata ca splendoarea iubirii a inceput sa se reverse si asupra celorlalti…
Dumnezeu sa daruiasca tuturor bucuria prezentei Lui!
Sa-i multumim pentru aceasta oaza plina de lumina, iubire si duh!
Dumnezeu te va trasnforma in izvor de duh si iubire…

mmary spunea...

Anonim, iti multumesc frumos.

"Splendoarea iubirii", care in viziunea mea e Dumnezeu, se revarsa mereu asupra noastra,insa de cele mai multe ori noi suntem prea ocupati cu "desertaciunile lumii" pentru ca sa o observam , sa ne deschidem inimile si sa o primim.

Ma bucur mult atunci cand cineva imi spune ca simte aceasta prezenta a Duhului Sfant, aceasta prezenta a Iubirii.

"Dumnezeu sa daruiasca tuturor bucuria prezentei Lui!"

Ma rog ca Domnul sa te auda si sa ne transforme, atat pe mine, cat si pe voi , toti cei care cititi aceste randuri, in "izvoare de duh si iubire".

Dumnezeu sa te binecuvanteze cu Pacea , Iubirea si Indurarea Sa!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...