Te caut din toata inima...

13 decembrie 2010

Un alt semn de la Dumnezeu

Dragii mei, cu cateva zile in urma, mai exact in 3 decembrie 2010, va scriam aici despre o minune pe care am trait-o impreuna cu copilasii mei.
Ei bine, aseara, pe la ora 21 , fiul meu David , m-a chemat:

"Mami, vino repede sa vezi ceva la Cruce!"

M-am dus la el in camera, si desi ningea foarte tare am vazut ca cerul si Crucea erau unite printr-o raza de lumina.Am privit cateva minute , apoi am mers in cealalta camera caci aveam treaba cu cei mici.Mai tarziu am revenit , insa nu mai era.Noaptea m-am trezit de vreo trei ori , insa nu mai era...

Primul impuls a fost sa vin sa scriu pe blog, sa impartasesc aceasta noua bucurie cu voi.Apoi , am rezistat acestei tentatii deaorece ma gandeam ca oamenii vor judeca in felul lor aceste lucruri si poate le vor murdari.
Acum cateva minute insa, Domnul mi-a "scos in cale" acest clip in care dintr-o Cruce de Iubire ca si a noastra, iese aceeasi raza.Singura diferenta e aceea ca raza  de la Crucea noastra era mai lata.(e vorba despre raza ce iese din partea superioara a Crucii).Acest fapt, aceasta descoperire m-a facut sa scriu.

O , Doamne, iti multumesc pentru tot ceea ce mi-ai daruit ieri si mai ales pentru modul in care mi Te-ai daruit ieri, pentru modul in care mi te daruiesti in fiecare zi! 
Te iubesc cu fiecare fiecare fibra a fiintei mele si iti daruiesc toate sufletele care vor citi aceste randuri!
Te rog binecuvanteaza-le cu el mai pretios DAR, cu TINE INSUTI !

Actul de Iubire

Isuse, Maria,
Va iubesc !
Mantuiti
sufletele preotilor,
mantuiti sufletele.
Va rugam cu umilinta
si ajutati-ne
sa putem repeta
acest
ACT DE IUBIRE DE MII DE ORI
cu fiecare respiratie,
cu fiecare bataie a inimii.


Isus sa fie in sufletele voastre dragii mei frati in Cristos!

4 comentarii:

Ingerul tau spunea...

Dumnezeu ti-a daruit aceste semne pentru ca i-ai imbratisat pe toti si asta L-a multumit foarte tare.
Mai ai unul singur de imbratisat, foarte important pentru El si pentru tine, se numeste Jacob Lorber si este scribul lui Dumnezeu...:)

mmary spunea...

Ingerul tau, Domnul ne-a daruit aceste semne doar din motive de El stiute si pentru ca e BUN , nu prentru ca as merita eu ceva.

Dumnezeu sa te binecuvanteze cu toate harurile Sale!

cosmina monoses spunea...

Iata semnele pe care Domnul nu intarzie sa le trimita, asa cum a promis in mesajul din 8 noimbrie...
Doamne, nu suntem vrednici!

mmary spunea...

Draga Cosmina , asa e nu suntem vrednici , insa El , Domnul si Dumnezeul nostru e atat de bun si milostiv....

Iti multumim , Doamne.

Dumnezeu sa-ti binecuvanteze intreaga familie cu cele mai pretioase Haruri si daruri!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...