Te caut din toata inima...

25 noiembrie 2010

Omul

de C.T.

Tu omule de ce nu spui
Sa nu fii prada orisicui..
Tu cine esti?
Te nimeresti?

Te -am cautat mereu
Prin carti, nu te -am gasit!
Caci tu erai gemand...
Prin suferinti ...

Ah ,de ce moartea a cuprins
Ce este nobil intr-un ins
Ce a gasit tandretea
Celui necuprins.

Prapastie e omu atins
De uraciune si de chin
Sudoarea lui strapunge-n plin
Al vietii aspru zel elin.

Cautator si iertator e omul
Tulburat,in propria-i taciune
Caci doar pamantul este demn
                                     Sa spuna cand ...si unde..                                 .                                        

 Vorbeasca astrii despre el
Si ce a fost si ce nu e
Caci el se chinuie în zadar
Sa spuna cand si unde.

În vorbe mari
Şi -n cantece alese
A încercat sa spuna
Despre sine cine este.

Lovind la poarta propriului destin
Ce zace-n lumea mea de necuprins
Am incercat sa spun
Cand si de unde vin...

Dar vai ce indraznet sunt eu
Sa spun ce zace-n lume-n noi.
Oare sunt praful cel dintai?
Ce se ridica în vapai prea îndraznet?



 Dumnezeu sa va binecuvanteze cu toate Harurile Spiritului Sfant!

Niciun comentariu:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...