Te caut din toata inima...

29 septembrie 2010

AVORTUL-IMAGINI GRAITOARE

Parinte Vesnic, Taticul meu drag,
iti ofer toate rugaciunile si toate Sfintele Liturghii
care se fac azi in intreaga lume
pentru ca sa protejezi viata copilasilor nenascuti
care sunt in pericol de a fi avortati.






" ISUSE, MARIA, IOSIF, va iubesc mult ,si va implor sa crutati viata si puritatea copilasilor,care sunt in pericol sa fie : avortati,abuzati,accidentati, violati sau ucisi,pe care eu i-am adoptat in mod spiritual,in numele TATALUI,al FIULUI si al SFANTULUI DUH. ..AMIN...



Dumnezeu sa va binecuvanteze cu Binecuvantarea Sfintei Treimi si a Sfintei Fecioare !

4 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

E cumplit sa ai mainile patate de sange.Dumnezeu sa ierte si sa miluiasca cu ganduri curate mamele din Romania si din toata lumea.
Te imbratisez draga mea Mary!

kis spunea...

un pacat care macina societatea contemporana.
Dumnezeu sa ne ierte !

mmary spunea...

Asa e doamna Elena ,e nevoie de multe "ganduri de iubire" , de multa iubire in inimi .

Dumnezeu sa binecuvanteze toate fiintele cu Iubirea si Indurarea Sa Sfanta!

Va imbratisez si eu cu bratele sufletului meu !

mmary spunea...

Kis, sa ne rugam impreuna in aceste zile pentru ca Spiritul Sfant sa ne lumineze mintile, sa ne inflacareze inimile si sa indeparteze din ele tot ceea ce il intristeaza.

Dumnezeu sa te binecuvanteze cu toate harurile Spiritului Sfant!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...