Te caut din toata inima...

02 ianuarie 2010

Mesajul Sfintei Fecioare MARIA de la Medjugorje din 25 Decembrie 2009

Dragi copii,
în această zi a bucuriei
vă aduc pe toti dinaintea Fiului Meu,
Regele păcii,
ca să vă dea pacea și binecuvântarea Lui. 
Copilașilor, împărtășiți această pace și binecuvântare cu ceilalți în iubire. 

Vă mulțumesc că ați răspuns la chemarea Mea.

Mesajul din 25 Decembrie 2009



Aparitia anuala lui Iakov Colo 



"Dragi copii! 

În tot acest timp în care Dumnezeu
îmi permite într-un mod special să fiu cu voi, 
doresc să vă conduc pe calea care duce la Isus şi la mântuirea voastră.
Copilaşilor, voi puteţi găsi mântuirea numai în Dumnezeu şi de aceea,în special în această zi de har, vă chem cu copilul Isus în braţele mele să-i permiteţi lui Isus să se nască în inimile voastre. 
Numai cu Isus în inima voastră puteţi merge pe calea mântuirii şi a vieţii veşnice. 
Vă mulţumesc că aţi răspuns la chemarea Mea."


sursa:http://www.reginapacis.ro/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1

Rugaciune


Isuse, Maria si Iosif
va iubesc mult si va implor
sa crutati viata si puritatea copilasilor 
care sunt in pericol sa fie :
avortati, abuzati, accidentati, violati sau ucisi,
pe care eu i-am adoptat in mod spiritual 
in numele Tatalui, al Fiului si al Spiritului Sfant .
Amin.


 Aparitie Mirjana 2 Ianuarie 2010




Dragi copii, astăzi vă chem să veniți cu Mine
- cu totală încredere și dragoste -, 
pentru că doresc să vă prezint Fiului Meu. 
Nu vă fie frică, copilașii mei, Eu sunt aici cu voi, sunt chiar lângă voi. 
Vă arat calea de a vă ierta pe voi înșivă, de a-i ierta pe ceilalți și,
cu o sinceră căință în inimă, să îngenunchiați în fața Tatălui. 
Faceți în așa fel încât să moară în voi tot ce vă împiedică să iubiți 
și să vă mântuiți, de a fi cu El și în El.
Hotărâți-vă pentru un nou început, 
începutul Iubirii sincere a lui Dumnezeu Însuși. 
Vă mulțumesc.

15 comentarii:

Geanina Codita spunea...

Un mesaj care aduce multă linişte în suflet...

Zile pline de iubire, draga mea!

lucian spunea...

Si tu chiar crezi lucrul asta cu aparitiile ?!!!

mmary spunea...

Geanina, fie ca toate zilele vietii tale sa fie invaluite de liniste, iubire si pace...

Dumnezeu sa te binecuvanteze draga mea...

mmary spunea...

Lucian, da , cred...insa nu e important ce cred eu...important pentru fiecare e sa creada in Dumnezeu, in iubirea si indurarea Lui..

Personal am avut unele experiente extraordinare in timp ce citeam cartea cu convertirile facute in urma acestor aparitii, fapt care mi-a oferit certitudini...

Dumnezeu sa te binecuvanteze !

lucian spunea...

Pot fi si masluiri, sau comandate. Ce carte ai citit ? Ce experiente ai avut ? Doar nu extrasenzoriale !

lucian spunea...

Daca nu mi-ai raspuns inseamna ca nu ai citit ! Poate ti-a povestit cineva .... cine stie !

mmary spunea...

Lucian, te rog sa nu te superi, insa nu-ti voi povesti experientele mele, sunt mult prea pretioase pentru mine pentru a le expune judecatii altor persoane care evident nu cred in ele...

Sa fim sinceri, in momentul in care ai prejudecati orice ti-as spune nu ai crede...si atunci de ce sa risc ca acele momente extraordinare sa fie atinse de ganduri reci?

Sincer, nu incerc sa te conving, nici nu cred ca as reusi ...cine sunt eu sa pot face acest lucru? un nimic...nu as avea nici o sansa de reusita...insa Dumnezeu ar putea sa-ti schimbe parerea despre aparitii, si probabil o va face cand va considera necesar, daca va considera necesar...:)

Eu spun doar ca mi se pare firesc ca astfel de evenimente sa aiba loc deoarece la Dumnezeu nimic nu e imposibil, dimpotriva...sa nu uitam ca EL a creat cerul si pamantul, lumea si tot ce exista...El ne-a creat...deci , cine l-ar putea opri sa se manifeste asa cum doreste?....cine? :)

Fii binecuvantat!

Pace si bine! :)

lucian spunea...

Hai surioara ca ai trecut "proba de credinta"!
"Mihaita" te felicita pentru ca nu ai povestit si pentru calmul si hotararea de a nu-l supara nici pe "lucian" !

Sfanta Fecioara Maria sa te binecuvanteze cu darurile cele mai frumoase !

Domnul Isus sa ramana mereu in inima ta !

Pace si Bine !
"mihaita"

mmary spunea...

mihaita, mihaita,:)...asa deci, am inteles bine ? noua "ocupatie" in 2010 e "evaluarea" credintei ?...:)

iti multumesc pentru:

"Sfanta Fecioara Maria sa te binecuvanteze cu darurile cele mai frumoase !

Domnul Isus sa ramana mereu in inima ta !"

mi-au inseninat sufletul aceste urari...:)

de aceea il rog pe Blandul Isus si pe Preacurata Sa Mama sa reverse si asupra ta si a familiei tale harurile, binecuvantarile si Darurile lor atat de pretioase...

Pace si bine , dublu :) :) !

Cristian spunea...

La multi ani Mary si fie ca 2010 sa iti aduca pace, sanatate si intelepciune.Mesajul este sublim.Suntem cu totii canale de comunicare,instrumentele Domnului.O zi bună în continuare!:)

mmary spunea...

Cristian,ce frumos: sa fim instrumentele Domnului !

...si ce ar fi mai potrivit decat Rugaciunea Sfantului de Asissi?
pe care ti-o daruiesc cu drag...

"Doamne,
fa din mine
un instrument
al împacarii între oameni:
Unde este ura ,
eu sa aduc iubire,
Unde este vina ,
eu sa aduc iertare,
Unde este dezbinare,
eu sa aduc unire,
Unde-i ratacire,
eu sa aduc adevarul,
Unde-i îndoiala,
eu sa aduc credinta,
Unde-i disperare,
eu sa aduc speranta,
Unde-i întuneric,
eu sa aduc lumina,
Unde-i suferinta,
eu sa aduc bucurie.
Doamne,
ajuta-ma ca mai curând
eu sa mangai pe altii
decît sa fiu mangaiat,
Ca eu sa-i înteleg pe altii
decît eu sa fiu înteles,
Ca eu sa iubesc pe altii
decît eu sa fiu iubit.
Caci cînd ma uit pe mine
însumi atunci ma gasesc,
Cînd iert atunci gasesc iertare,
Cînd mor pentru mine,
atunci înviu la viata de veci.
Amin. "

Un an nou fericit , sfant si binecuvantat iti doresc!

Oana spunea...

Cred in aceste aparitii...cred ca doar o persoana cu multa credinta ..si cu un suflet nobil si pur ar putea primi pe cine'va atat de important si de iubit...sunt o fetita de 17 ani si vreu sa ma fac profesoara de religie.. de cand eram la grandinita...vreau sa ajut oamenii sa creada mai mult in dumnezuu sa-l iubeasca lafel si pe fecioara maria..vreau sa-i apropi mai mult de Dumnezu... sper ca Dumnezu sa ne ajute pe totii sa ne intoarcem la El cu sufletu ..si sa ne ierte pentru greselile noastre ..!

mmary spunea...

Draga Oana,dupa ce am citit mesajul tau ,am rugat-o pe Preacurata Fecioara sa-ti transmita un mesaj.Apoi am deschis cartea celor doi preoti de la Medjugorje care vorbeste despre aparitiile din 1985 , la pag 97 unde scrie:

"Voi stiti ca de la aparitii nu se pot astepta adevaruri noi, dar se asteapta imbolduri noi, iar atunci cand lumea raspunde acestor imbolduri, se intampla deja ce vrea Domnul.
Maica Sfanta nu a aparut pentru ca noi sa incepem sa purtam tot felul de discutii daca Ea a venit sau nu.Lucru cel mai important este sa progresam in rugaciune, in convertire, in post, in impacare, in credinta , in pace."

Draga mea Oana, Dumnezeu sa te binecuvanteze cu toate Harurile Sale, cu toata Iubirea , Pacea si Indurarea Sa si sa faca din tine iubita copila a Vointei Divine!

Oana spunea...

Iti multumesc din suflet, pentru cuvintele tale ..uneori avem nevoie de indrumare ..de aceste cuvinte pline de iubire si intelepciune!Iubirea tacuta si nemarginita ce o porti, increderea si respectul fata de tine, de mine, de noi, ma fac sa cred ca esti o persona deosebita .. Ma rog Fecioarei Maria sa ramana cu ochii asupra ta, sa iti calauzeasca pasii, sa iti luminze viata si sa iti dea puterea sa pastrezi in suflet iubirea cu care ne vorbesti atat de frumos.

mmary spunea...

Draga Oana, iti multumesc frumos pentru rugaciune insa trebuie sa-ti spun ca nu sunt o persoana deosebita, dimpotriva, iar ceea ce ai vazut tu frumos , acea iubire minunata despre care vorbesti e Isus care traieste in mine si care va trai mereu si in inima ta daca tu iti doresti cu adevarat acest lucru.

El , Isus, e "splendoarea iubirii".

Si pentru ca am simtit ca il iubesti iti ofer doua rugaciuni pe care daca le vei rosti in fiecare dimineata cu inima vei constata cum Isus traieste in tine si se reflecta in tot ceea ce vei face sau vei spune:

prima:

"Vino, Duhule Sfant, vino prin puternica mijlocire a Mariei, Mireasa ta preaiubita.
Lumineaza, te rugam, mintile noastre, inflacareaza inimile noastre si indeparteaza din ele tot ceea ce te intristeaza.
Amin."

a doua :

"O,Isuse,
ingaduie-mi sa fiu in Tine
si pentru Tine
ceea ce vrei sa fiu;
sa gandesc in Tine
si prin Tine
ceea ce vrei sa-mi fie gandul.
Ajuta-ma
sa savarsesc in Tine
si pentru Tine
ceea ce vrei sa savarsesc.
Ajuta-ma sa spun in Tine
si pentru Tine
ceea ce-mi vei da sa spun.
Ajuta-ma sa-i iubesc in Tine
si pentru Tine
pe toti aceea
pe care
mi i-ai dat sa-i iubesc.
Da-mi curajul
de a suferi in Tine
si pentru Tine,
cu iubire,
ceea ce-mi vei da
sa sufar.
Ajuta-mi
sa Te caut mereu
si pretutindeni,
pentru ca Tu
sa ma calauzesti
si sa ma curatesti
dupa vointa Ta
dumnezeiasca.
Amin."

Si inca un secret: daca doresti sa inveti sa-L iubesti pe Isus cu toata fiinta ta , cere-i acest lucru si apoi:

AI INCREDERE IN EL !

Cu blandul Isus sa te binecuvanteze Fecioara de Sus!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...