Te caut din toata inima...

18 ianuarie 2010

Cantecul Sfintei Fete

Chipul Tau, Isuse dulce,
Este Astrul ce-mi conduce
Pasii mei, tu stii prea bine,
FataTa e, pentru mine,
Paradisul pe pamant;
Si atata farmec sfant
Eu in ochii-Ti plansi zaresc
Ca surad , dar printre lacrimi,
Caci ma doare cand privesc
Chinurile-atator patimi.
    Sper a-Ti fi spre mangaiere
    Vreau, Isuse, ca-n tacere,
    Sa traiesc mereu cu Tine
    Nestiuta de oricine.
Fata Ta, Isuse, este
Patria iubirii mele,
Soarele ce ma-ncalzeste
Si livada ce-mi zambeste;
Ea e crinul alb din vale
Si,cu mirul smirnei Sale,
Sufletul meu il alina
Si-i da pacea cea divina.
Ea-i odihna mea duioasa...



Un buchet de mirt ...si eu
Il pastrez la pieptul meu.
Singura mea avutie
Este Fata Ta,si mie
Nu-mi mai trebuie nimic
Caci ascunsa-n Ea, eu zic:
O, Isuse, vezi ce bine
Eu ma potrivesc cu Tine!
Rog ca frumusetea Ta
S-o imprimi pe fata mea!
Sa fiu sfanta si , de zor,
Inimile tuturor
Cu ardoare sa le-atrag
Catre Tine, Frate drag.
Ca sa-ti pot aduce Tie
Seceris bogat, si mie
O cununa ca rasplata.
Fa sa fiu aprinsa toata
De iubirea Ta curata.
Si cand sufletu-mi , din lut
Va scapa ,urcand spre Rai,
Milostiv sa fii , sa-mi dai,
Doamne, vesnicul sarut.


(Varianta de Preot Nicolae Pura, dupa Sfanta Tereza a Pruncului Isus si a Sfintei Fete )

9 comentarii:

Geanina Codita spunea...

"Sa fiu sfanta si , de zor,
Inimile tuturor
Cu ardoare sa le-atrag
Catre Tine, Frate drag.
Ca sa-ti pot aduce Tie
Seceris bogat, si mie
O cununa ca rasplata."

Credinţă, bogăţie de gânduri senine, iubire pentru fratele drag toate împletite ca răsplată într-o cunună sfântă.

Gânduri bune trimit către o viitoare mămică de care îmi este tare dor şi căreia îi urez multă sănătate şi bucurie în suflet.

Te îmbrăţişez cu toată dragostea, draga mea dragă!

Cristian Lisandru spunea...

Să ne gândim la un veşnic sărut al credinţei... Nu este frumos?

Orry spunea...

cata frumusete in cuvintele astea!!!
Bravo!

Miriam spunea...

,,Sper a-Ti fi spre mangaiere
Vreau, Isuse, ca-n tacere,
Sa traiesc mereu cu Tine
Nestiuta de oricine.
Fata Ta, Isuse, este
Patria iubirii mele,
Soarele ce ma-ncalzeste
Si livada ce-mi zambeste;
Ea e crinul alb din vale
Si,cu mirul smirnei Sale,
Sufletul meu il alina
Si-i da pacea cea divina.
Ea-i odihna mea duioasa..."

Superb! Odihnitor şi alinător! Şi versul...şi alipirea de El!

Mulţumesc, Mary, pentru tot ce ne oferi aici spre mângâierea sufletului!

mmary spunea...

Te imbrtatisez si eu cu multa , multa iubire, draga mea Geanina si iti multumesc pentru frumusetea gandurilor pe care mi le-ai oferit...
Dumnezeu sa te binecuvanteze!

mmary spunea...

Cristian, e minunat...sarutul credintei , al iubirii pure, divine care ma contopeste cu Domnul mea drag, e singurul care as vrea sa ma absoarba pana la ultima celula a fiintei mele...

Dumnezeu sa te binecuvanteze cu toate harurile de care ai mai mare nevoie.

mmary spunea...

Orianda, frumusetea , armonia, iubirea si splendoarea divina sa te copleseasca si sa-ti daruiasca SURASUL LUMINII!

mmary spunea...

Mariana, cu mult drag doresc sa se sigileze in inima ta urmatoarele versuri pe care ti le daruiesc cu tot sufletelul meu.

"Un buchet de mirt ...si eu
Il pastrez la pieptul meu.
Singura mea avutie
Este Fata Ta,si mie
Nu-mi mai trebuie nimic
Caci ascunsa-n Ea, eu zic:
O, Isuse, vezi ce bine
Eu ma potrivesc cu Tine!"

Fii binecuvantata surioara draga...

silvia spunea...

Mmary ce frumos!!!
Sarutul divin dumnezeesc!!!sa nu mai zicem nimic de cit sa ne lasam in acesta atragere minunata!!!
Asai ca nimic nu este mai frumos decit sa simtim cu fiecare celula al curpului nostru acest -sarut al credintei-draga mea draga

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...