Te caut din toata inima...

01 decembrie 2009

Nevoia de noi


Aproape la fiecare pas zarim boli , durere , moarte 
si uneori acestea ne induioseaza si ne indeamna sa sarim repede in ajutorul celor pe care-i vedem coplesiti de suferinte trupesti sfasietoare, 
dar vai,
sunt atat de multi alti bolnavi in jurul nostru.

E de ajuns sa deschidem bine ochii sufletului 
spre cei nervosi si  maniosi care ne jignesc, spre cei stapaniti 
de diferite vicii si patimi, spre cei indiferenti si rai, duri sau avari,
pentru a constientiza cati bolnavi avem in jurul nostru, cate suflete care ne asteapta cu bratele deschise ( chiar daca  in aparenta vor sa ne striveasca ) pentru a le oferi putina mangaiere, pentru a le ajuta sa se vindece.


Veniti ,dragii mei, sa ne spalam privirile cu apa vie revarsata din iubire
iar atunci cand suntem jigniti sau ofensati sa nu ne mai simtim victime ci sa intelegem ca victima e chiar atacatorul si  sa incercam sa o ajutam sacrificand sfasierile de suflet pe altarul iubirii pure....
In acele momente avem cu adevarat ocazia sa fim si sa ne simtim folositori iar instrumentele care vor face posibil acest lucru sunt:

rabdarea, blandetea, compasiunea, iubirea si rugaciunea.

Sa ne rugam pentru cei care ne ataca , ne jignesc si vor sa ne striveasca si urmand exemplul dulcelui Isus , care ne-a aratat Calea, sa-i iubim pana dincolo de moarte...




O, Doamne Dumnezeul meu, iubirea mea ,
te rog da-mi  cu perfectiune aceasta iubire pentru aproapele meu,
caruia, privind prin Patimile dureroase ale Fiului Tau iubit,
te rog sa-i ierti fiecare pacat  savarsit.

10 comentarii:

Carmen Gigartu spunea...

"Iubiti pe vrajmasi vostri,binecuvantati pe cei ce va blesteama,faceti bine celor ce va urasc si rugati-va pentru cei ce va vatama si va prigonesc.Fiti dar ,voi desavarsiti,precum Tatal vostru cel ceresc desavarsit este."

mmary spunea...

Draga mea Carmen chiar acest verset il aveam in minte cand an scris aceste randuri...

Fii binecuvantata cu iubirea , pacea si indurarea Sa.

Lisandru Cristian spunea...

Încercăm să trecem prin viaţă cu fruntea sus. Printre dureri, boli, ipocriţi şi laşi... Însă în această junglă contemporană există şi foarte mulţi oameni buni. Pe ei trebuie să îi identificăm...

elena marin-alexe spunea...

Sa ne apropiem mai mult de tronul divin si sa ne rugam pentru Romani, adica pentru noi toti.
Dumnezeu sa ne apere de noi, de eul nostru si sa ne daruiasca pacea.
Fii binecuvantata in veci!

kis spunea...

Mmary, este atat de adevarat si actual acest subiect incat trebuie sa ne rugam lui Dumnezeu mai mult, ca sa ne ajute sa traim o viata dupa voia lui.

mmary spunea...

Cristian parerea mea e ca trebuie sa ii identificam pe toti rostind pentru ei cate o rugaciune, sau daruindu-le un gand bun...

Ganduri bune si binecuvantari trimit si eu spre voi cu mult drag...:)

mmary spunea...

Doamna Elena rostesc si eu:

"Dumnezeu sa ne apere de noi, de eul nostru si sa ne daruiasca pacea."...lumina, indurarea si iubirea Sa..

Fiti binecuvantata draga mea doamna:)...

mmary spunea...

Kis , exact acest lucru mi l-am impus si eu in timp ce scriam postarea : sa-mi intensific rugaciunile...

Dumnezeu sa te binecuvanteze cu toata intelepciunea Sa !

Miriam spunea...

,,...sa o ajutam sacrificand sfasierile de suflet pe altarul iubirii pure....
In acele momente avem cu adevarat ocazia sa fim si sa ne simtim folositori iar instrumentele care vor face posibil acest lucru sunt:

rabdarea, blandetea, compasiunea, iubirea si rugaciunea.

Sa ne rugam pentru cei care ne ataca , ne jignesc si vor sa ne striveasca si urmand exemplul dulcelui Isus , care ne-a aratat Calea, sa-i iubim pana dincolo de moarte..."

...de-aş fi citit asta de dimineaţă...Nu că nu aş fi ştiut, dar, poate...
Ni se îngăduie unele ,,examene"...şi cădem...şi ne smerim...

Te îmbrăţişez, Mary!

mmary spunea...

Si eu te imbratisez cu drag Mariana, si nu te intrista ,examenele vin si trec important e sa ne invatam lectiile , chiar daca vom face acest lucru chiar in timpul examenelor...

Dumnezeu sa te binecuvanteze si sa-ti daruiasca toate harurile de care ai mai mare nevoie.:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...