Te caut din toata inima...

30 noiembrie 2009

Novena Indurarii Divine

Din "Micul Jurnal..."al Sfintei Faustina :

Isuse ma incred in Tine.

Novena la Milostivirea lui Dumnezeu pe care Isus mi-a poruncit s-o scriu si s-o recit inainte de sarbatoarea Milostivirii.Incepe in Vinerea mare. 
(Se poate rosti in orice perioada a anului , 9 zile la rand in care vom posti )

 " Doresc ca in timpul acestor noua zile , sa aduci sufletele la izvorul milostivirii Mele, pentru ca ele sa ia putere si prospetime, precum si toate harurile de care au nevoie in greutatile vietii si mai ales in ceasul mortii.In fiecare zi vei aduce la inima Mea un grup diferit de suflete si le vei cufunda in oceanul milostivirii Mele.Iar Eu voi face sa intre toate aceste suflete in lacasul Tatalui Meu.Vei face acest lucru in viata aceasta si in viata cealalta.Nu voi refuza nimic sufletelor pe care le vei aduce la izvorul milostivirii Mele.Si in fiecare zi, prin patimirea Mea dureroasa, vei cere de la Tatal Meu haruri pentru aceste suflete."

Am raspuns: Isuse, nu stiu cum sa fac aceasta novena, nici ce suflete sa conduc mai intai la Inima Ta  preamilostiva.Iar Isus mi-a raspuns ca imi va spune in fiecare zi ce suflete trebuie sa conduc la Inima Sa.

Ziua intai

"Astazi, adu-Mi intreaga omenire, si in special pe toti pacatosii, si cufund-o in oceanul milostivirii Mele.Ma vei mangaia astfel in amara intristare in care ma adanceste pierderea sufletelor."
Preamilostive Isuse, a Carui trasatura este sa ai mila de noi si sa ne ierti , nu privi la pacatele noastre, ci la increderea pe care o avem in nesfarsita Ta bunatate, si primeste-ne in lacasul Inimii Tale induratoare si nu ne lasa sa plecam de acolo in veci.Te imploram pentru iubirea care Te uneste cu Tatal si cu Duhul Sfant.

O,atotputernicie a milostivirii lui Dumnezeu,
Mantuire pentru omul pacatos, 
Tu esti milostivire si ocean de indurare,
Tu vii in ajutorul celui care Ti se roaga cu umilinta.

Parinte Vesnic, arunca o privire milostiva asupra intregii omeniri inchise in Inima induratoare a lui Isus- si in special a sarmanilor pacatosi- si pentru patimirea Sa dureroasa, arata-ne milostivirea Ta, ca sa preamarim atotputernicia milostivirii Tale in veacul veacurilor.Amin.

Ziua a doua

"Astazi adu-Mi sufletele preotesti si calugaresti, si cufunda-le in nepatrunsa Mea milostivire.Ele Mi-au dat puterea sa indur amara Mea patimire, prin ele, ca prin niste canale, milostivirea Mea se revarsa asupra omenirii."
Preamilostive Isuse, de la care provine tot ce e bun, inmulteste harurile Tale in noi, ca sa indeplinim cu vrednicie fapte de milostivire, pentru ca aceia care ne privesc, sa-L preamareasca pe Tatal milostiv, care este in cer.

Izvorul iubirii lui Dumnezeu
Ramane in sufletele curate, 
Cufundate in marea milostivirii
Stralucitoare ca stelele, limpede ca aurora.

Parinte Vesnic, arunca o privire milostiva acestui grup [de alesi] din via Ta, sufletele preotesti si calugaresti, si coplesete-le cu puterea binecuvantarii Tale,si prin sentimentul Inimii Fiului Tau in care ele sunt inchise, acorda-le puterea luminii Tale,pentru ca ele sa-i poata conduce pe ceilalti pe caile mantuirii, ca sa cante impreuna slava nepatrunsei Tale milostiviri, in vecii vecilor.


Ziua a treia

"Astazi , adu-Mi toate sufletele evlavioase si fidele si cufunda-le in oceanul milostivirii mele;aceste suflete mi-au adus mangaiere pe calea crucii, ele au fost picatura de mangaiere in oceanul amaraciunii."
Preamilostive Isuse, care acorzi tuturor din abundenta harurile din comoara milostivirii Tale, primeste-ne in lacasul Inimii Tale preainduratoare, si nu ne lasa sa iesim de acolo in veac.Te imploram pentru iubirea de neconceput de care arde Inima Ta pentru Tatal ceresc.

Nepatrunse sunt minunile milostivirii, 
De nepatruns pentru cel pacatos si precum pentru cel drept,
Asupra tuturor Tu arunci o privire plina de mila,
Ne atragi pe toti spre iubirea Ta.

Parinte Vesnic, arunca o privire milostiva asupra sufletelor fidele, mostenirea Fiului Tau, si prin dureroasa Sa patimire,acorda-le binecuvantarea Ta si inconjoara-le cu ocrotirea Ta neincetata pentru ca sa nu piarda iubirea, nici comoara sfintei credinte, ci impreuna cu corul ingerilor si al sfintilor sa preamareasca nesfarsita Ta milostivire in veacul veacurilor.

Ziua a patra

"Astazi adu-Mi sufletele paganilor si pe cei care inca nu Ma cunosc, M-am gandit la ei in timpul amarei Mele patimiri, iar zelul lor viitor a mangaiat Inima Mea.Cufunda-le in oceanul milostivirii Mele."
Preainduratorule Isus, care esti lumina lumii intregi, primeste in lacasul Inimii Tale preainduratoare sufletele paganilor care inca nu Te cunosc; fie ca razele harului Tau sa le lumineze, pentru ca si ele sa preamareasca impreuna cu noi minunile milostivirii Tale, si nu le lasa sa iasa din lacasul Inimii tale preainduratoare.

Fie ca lumina iubirii Tale
Sa lumineze intunericul sufletelor, 
Fa ca aceste suflete sa te cunoasca
Si sa preamareasca impreuna cu noi milostivirea Ta.

Parinte Vesnic, arunca o privire milostiva asupra sufletelor paganilor si a acelora care inca nu Te cunosc,dar care sunt inchise in inima preainduratoare a lui Isus.Atrage-le spre lumina Evangheliei.Aceste suflete nu stiu cat este de mare fericirea de a te iubi; fa ca ele sa preamareasca generozitatea milostivirii Tale in veacul veacurilor .Amin.

Ziua a cincea

"Astazi, adu-Mi sufletele ereticilor si ale fratilor despartiti si cufunda-le in oceanul milostivirii Mele; in amara Mea patimire, ele Mi-au sfasiat trupul si inima,adica Biserica Mea.Cand ele vor reveni la unitatea Bisericii, ranile Mi se vor cicatriza, si astfel si ele ma vor alina in patimirea Mea."
Preamilostive Isuse, care esti bunatatea insasi, tu nu le refuzi lumina acelora care Ti-o cer, primeste in lacasul Inimii Tale preainduratoare sufletele ereticilor si ale fratilor despartiti si atrage-le prin lumina Ta la unitatea Bisericii, si nu le lasa sa iasa din lacasul Inimii tale preainduratoare, ci fa ca si ele sa preamareasca generozitatea milostivirii Tale.

Chiar si pentru cei care au rupt in bucati haina unitatii Tale,
Curge din Inima Ta izvor de mila.
Atotputernicia milostivirii Tale , o Dumnezeule,
Poate scoate pana si aceste suflete din greseala.

Parinte Vesnic, arunca o privire  milostiva asupra sufletelor ereticilor si ale fratilor despartiti care au irosit bunatatile Tale si au abuzat de harurile Tale, persistand cu incapatanare in greselile lor.Nu privi la greselile lor, ci la iubirea fiului Tau si la amara Sa patimire pe care a indurat-o si pentru ele, pentru ca si ele sunt inchise in Inima Preainduratoare a lui Isus.Fa ca si ele sa preamareasca imensa Ta milostivire in veacul veacurilor.Amin.

Ziua a sasea

" Astazi , adu-Mi sufletele blande si smerite, precum si pe cele ale copilasilor si cufunda-le in milostivirea Mea.Aceste suflete se aseamana cel mai mult cu Inima Mea, ele M-au intarit in amara Mea agonie; le vedeam veghind ca niste ingeri pamantesti care vor veghe pe altarele Mele, asupra lor revars torente de haruri.Numai un suflet smerit este in stare sa primeasca harul Meu, sufletelor smerite le acord increderea Mea ."
Preamilostive Isuse, care ai spus Tu Insuti: Invatati de la Mine caci sunt bland si smerit cu Inima-primeste in lacasul Inimii Tale preainduratoare sufletele blande si smerite precum si pe cele ale copilasilor.Aceste suflete umplu de incantare cerul intreg si sunt desfatarea aparte a Tatalui ceresc, ele sunt un buchet de flori in fata Tronului lui Dumnezeu, unde numai Dumnezeu se delecteaza cu mireasma lor.Aceste suflete raman pentru totdeauna in Inima preinduratoare a lui Isus si canta fara incetare imnul iubirii si al milostivirii in veac.

Sufletul cu adevarat smerit si bland,
Respira raiul deja pe pamant
Iar miresma smeritei sale inimi
Il incanta pe Creatorul Insusi.

Parinte Vesnic, arunca o privire milostiva asupra sufletelor blande si smerite, si asupra sufletelor copilasilor, inchise in inima preainduratoare a lui Isus.Aceste suflete se asemana cel mai bine cu Fiul Tau, mireasma acestor suflete urca de pe pamant si ajunge la tronul Tau.Parinte al milostivirii si a toata bunatatea, Te implor pentru iubirea si desfatarea pe care o ai pentru aceste suflete, binecuvanteaza lumea intreaga, pentru ca toate sufletele sa poata canta impreuna slava milostivirii Tale in veci . Amin.

Ziua a saptea

"Astazi, adu-Mi sufletele care Imi cinstesc si Imi preamaresc in mod deosebit milostivirea si cufunda-le in milostivirea Mea.Aceste suflete M-au compatimit cel mai fierbinte in suferintele patimirii Mele si au patruns cel mai profund in duhul Meu.Ele sunt reflectarea vie a inimii Mele induratoare.Aceste suflete vor straluci in mod deosebit in viata viitoare, niciunul nu va merge in focul iadului, Eu voi apara pe fiecare dintre ele in ceasul mortii."
Preamilostive Isuse, a carui Inima este numai iubire,primeste in lacasul Inimii Tale preinduratoare sufletele care cinstesc si preamaresc in mod deosebit maretia milostivirii Tale.Aceste suflete sunt puternice cu forta lui Dumnezeu Insusi; In mijlocul tuturor chinurilor si necazurilor, ele inainteaza increzatoare in milostivirea Ta, aceste suflete sunt unite cu Isus si poarta omenirea intreaga pe umerii lor.Aceste suflete nu vor fi judecate cu severitate, ci milostivirea Ta le va inconjura in momentul agoniei.

Sufletul care celebreaza bunatatea Domnului sau
Este iubit in mod cu totul aparte de El.
Acesta este cat se poate de aproape de izvorul viu, 
Si ia haruri din milostivirea lui Dumnezeu.

Parinte Vesnic, arunca o privire milostiva asupra sufletelor care cinstesc si preamaresc cel mai mare atribut al Tau, adica nesfarsita Ta milostivire-care sunt inchise in inima preainduratoare a lui Isus.Aceste suflete sunt o evanghelie vie, mainile lor sunt pline de fapte de milostivire iar sufletul lor, debordand de bucurie, canta imnul milostivirii Celui Preainalt.Te implor,Dumnezeu meu, arata-le milostivirea Ta potrivit nadejdii si increderii pe care si-au pus-o in Tine, sa se  indeplineasca in ele fagaduiala lui Isus care le-a spus:
"Pe sufletele care vor venera nesfarsita mea milostivire-le voi apara Eu Insumi in timpul vietii lor si mai ales in ceasul mortii, ca pe propria Mea slava."

Ziua a opta

"Astazi , adu-Mi sufletele care sunt in temnita purgatoriului si cufunda-le in abisul milostivirii Mele, ca valurile sangelui Meu sa le racoreasca arsurile.Toata aceste suflete Imi sunt tare dragi, ele se achita fata de dreptatea Mea;este in puterea ta sa le aduci alinare.Scoate din tezaurul Biserii mele toate indulgentele si ofera-le pentru ele...O, daca le-ai cunoaste chinul, ai oferi neincetat pentru ele pomana duhului tau, si ai plati datoriile lor fata de justitia Mea."
Preamilostive Isuse, care ai spus Tu Insuti ca vrei milostivirea, iata ca aduc in lacasul Inimii Tale preainduratoare sufletele din purgatoriu-sufletele care Iti sunt tare dragi , dar care totusi trebuie sa dea socoteala justitiei Tale- ca valurile de sange si apa tasnita din Inima Ta sa stinga flacarile focului purgatoriului pentru ca , si acolo, sa fie preamarita puterea milostivirii tale.

Din cumplita arsita a focului purgatoriului,
O tanguire se inalta spre milostivirea Ta,
Iar ele simt mangaiere, alinare si racoare,
In torentul de apa amestecata cu Sangele Tau.

Parinte Vesnic, arunca o privire milostiva asupra sufletelor din purgatoriu,dar care sunt inchise in Inima preainduratoare a lui Isus.Te implor prin patimirea dureroasa a lui isus, Fiul Tau, si prin toata amaraciunea de care a fost inundat sufletul Sau preasfant, arata-TI milostivirea fata de sufletele care sunt sub privirea Ta dreapta; nu le  privi altfel decat prin ranile lui Isus, preaiubitul Tau Fiu,caci noi credem ca bunatatea si mile Ta sunt nemasurate.

Ziua a noua

"Astazi, adu-Mi sufletele reci , si cufunda-le in abisul milostivirii Mele.Acestea sunt sufletele care ranesc cel mai dureros Inima Mea. Sufletul indiferent  mi-a inspirat cea mai mare aversiune in Gradina Maslinilor.Din cauza lor am spus Eu : Tata, indeparteaza de la Mine aceasta cupa, daca asta este voia Ta- Pentru ele ultimul colac de salvare este sa recurga la milostivirea Mea."
Isuse preaindurator, care esti insasi mila, fac sa intre in lacasul Inimii Tale preainduratoare sufletele reci, ca in acest foc al purei Tale iubiri, sa se incalzeasca aceste suflete inghetate care seamana cu niste cadavre si Te umplu de un asemenea dezgust.O, preainduratorule Isuse , foloseste-Te de atotputernicia milostivirii Tale si atrage-le in rugul iubirii Tale, si da-le iubirea lui dumnezeu , caci Tu poti totul.

Focul si gheata nu pot fi amestecate,
Caci ori focul se va stinge ori gheata se va topi,
Dar milostivirea Ta, o , Dumnezeul meu, 
Poate ajuta nimicnicii inca si mai mari.

Parinte Vesnic, arunca o privire  milostiva asupra sufletelor reci, care totusi sunt inchise in inima preainduratoare a lui Isus.Parinte al milostivirii, Te implor pentru amaraciunea patimirii Fiului Tau si pentru agonia Sa de trei ore de pe cruce, ingaduie ca si ele sa celebreze abisul milostivirii Tale... Amin.


O, Sange si Apa , care ai tasnit din Inima lui Isus ca un izvor de milostivire pentru noi, ma incred in Tine.


O , Isuse Indurator, 
te rog cu toata inimioara mea ingenuncheata, cufunda in oceanul milostivirii Tale toate sufletele care vor citi aceste randuri ...

12 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

E drumos indemnul tau care vine din inima lui Isus, care spune sa ne rugam pentru toti oamenii.
Cred ca trebuie s-o facem cu toata inima si cu iubire din sfanta si nemarginita LUI IUBIRE !
Ca de obicei cu multa dragoste draga mea, cu mult respect fata de Mantuitorul nostru. Felicitari si binecuvantari!

Carmen Gigartu spunea...

Mary, te felicit pentru frumoasa postare si trebuie sa-ti spun ca Micul Jurnal al Sfintei Faustina are asupra mea o atractie deosebita.

mmary spunea...

Doamna Elena cum altfel ne-am putea iubi mai bine aproapele decat dorindu-i adevaratul bine: mantuirea sufletului ?

Putem face atat de mult bine prin rugaciunile inimilor noastre, putem sustine lumea cu ele, trebuie doar sa credem, sa ne rugam si sa iubim.

Acum stiti ce o sa fac? o sa va imbratisez si o sa va arunc in oceanul milostivirii lui Dumnezeu...scaldati-va in El cat doriti...:)

mmary spunea...

Carmen, ma bucur sa aud asta , mai ales stiind ce am primit eu prin el...eu iti sugerez sa ti-l cumperi...in bara laterala a blogului meu e afisat locul de unde il poti comanda...

Imi esti tare draga asa ca nu te pot lipsi nici pe tine de o baie in oceanul milostivirii lui Dumnezeu.

Scald-o Doamne si n-o mai lasa sa iasa niciodata ! :)

Geanina Codita spunea...

Am spus mereu, credinţa ne ajută întotdeauna să trecem peste greutăţile din viaţă, ne dă puterea de a fi mai buni şi mai frumoşi la suflet.

Mi-a plăcut tare mult postarea, potrivită, extrem de potrivită pentru aceste zile de post, pentru pregătirea zilelor de sărbătoare ce urmează.

Mi-a fost tare dor de tine şi sper să fiu cât mai prezentă printre cititorii tăi fideli.

Pupici geaninoşi peste normă şi îmbrăţişări în cantităţi industriale, minunată prietenă!

compadvice spunea...

Frumos indemnul tau spre sfintenie si curatire Mary!Sa ne ajute Dumnezeu la aceasta!O seara binecuvantata!

mmary spunea...

Dumnezeu sa-ti binecuvanteze familia Florin si sa va daruiasca toate harurile de care aveti nevoie pentru a va sfintii.

Va cufund si pe voi in oceanul milostivirii Sale pentru ca sa va puteti bucura de toata Indurarea Sa. :)

mmary spunea...

Geanina, draga , bine ai revenit...mi-a fost tare dor de pupicii geaninosi, li se simte lipsa in blogosfera...

Fie ca aceasta perioada binecuvanta sa ne infrumuseteze sufletele pentru ca sa putem gusta frumusetea Nasterii Domnului Isus...

Te imbratisez si eu cu multa grija si tandrete in care am ascuns suave binecuvantari pentru ingerasul Tau si pentru printesa ta ...

Aaaaa, doar nu credeai ca scapati de o baie fascinanta...hopaaa, tocmai v-am impins in oceanul milostivirii Bunului Isus...scaldati-va , bucurati-va , fiti binecuvantati.:)

Anonim spunea...

Draga Mari, intru rar pe blogul tau, dar cand intru ma bucur enorm pentru ceea ce faci si reusesti in acest mod sa aduci o raza clara asupra lui Isus. Este atţt de trădat, dar iată sunt oameni care întradevăr cu o spiritualitate puternică ce pot transmite prin exemplu de credinţă şi trăire morală, adevărata imagine a lui Isus Christos, printr-o spiritualitate autentică. Felicitari şi succes.
Tarciziu

mmary spunea...

Tarciziu, iti multumesc frumos.

Laudat si iubit sa fie in veci Domnul si Dumnezeul nostru !

Cu blandul Isus sa te binecuvanteze Fecioara de Sus, cu Spiritul Sfant sa te binecuvanteze Parintele bland!

Anonim spunea...

C'è Frumos ...SUNTETI toate minunate .. Bunul Dumnezeu sa va BINECUVINTEZE pe Toti ...

Anonim spunea...

Vreau si EU o baie calda .... multumesc Frumos BUNUL Dumnezeu sa te binecuvinteze

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...