Te caut din toata inima...

26 septembrie 2009

Surasul sufletului meu...

"Ieri Cristian spunea :

"Dacă stau mai bine şi mă gândesc Marry,
cred că toate fiinţele ar trebui iubite cu aceiaşi intensitate.
Numai gândul că în orice fiinţă sălăşluieşte Dumnezeu,
mă face să zbor până la stele de bucurie."

In clipele acelea eram foarte trista
si foarte suparata pe mine...
azi insa,
dupa ce am ascultat de cateva ori melodia " Ven Espiritu Santo" ,
sincer , am simtit cum clipele devin fierbinti
iar soaptele iubirii sfinte se revarsau in suvoaie,
luminand inima mea atat de insetata.

Isus traieste in fiecare inima, in fiecare dintre noi...

M-au coplesit aceste soapte,
si cel mai senin suras mi-a invadat inima...

El e in fiecare...

in fiecare...

Fascinata
priveam cum frigul din inima mea
se transforma in foc arzator...

lumea se schimba,

era plina de El,
nu mai trebuia cautat nicaieri ,
era si este peste tot si-mi daruieste prin fiecare suflet o particica din Sine...


Si atunci cum ai putea sa nu iubesti oamenii??? cum???

Traiam , si inca traiesc,
clipe minunate, magice in care inteleg ca "Iubirea mea"
e atat de aproape...

o pot imbratisa la nesfarsit...
pot sa-i sarut piciorusele julite cu cea mai mare delicatete
de cate ori doresc ...
o pot mangaia contopind-o cu pieptul meu...

Mi-am luat in brate copiii cei mici si totul era altfel...
prin ei, cu inima mea franta se contopea
intr-o tandra si extrem de gingasa imbratisare o particica din El....

era in bratele mele si eu in bratele LUI

cat l-am asteptat...
cat il iubesc, cat ma iubeste...
ma topesc sub fiorul delicatelor imbratisari

tandrete

candoare

bucurie

iubire

Ce poate fi mai minunat
ca faptul ca el se identifica cu fiecare dintre noi?
prin fiecare fiinta ne spune:

Iata-ma! Sunt aici!

Imbratiseaza-ma !

Vino sa ne iubim !

O , Isus, iubirea mea dulce cat de tandru ma absorbi,...

Esti aici ...
ma privesti iar eu te ating..
esti aici...

Ce taina minunata...

Ce realitate fascinanta...
Cum sa indraznesc sa mai judec vreodata
o persoana care te contine?

cum sa mai plang cand altii dau in mine?

Te-a atras nimicul meu fiindca ma iubesti...


Fiindca ma iubesti

de Victoria Man

Fiindca ma iubesti,
M-ai umilit.
Dar, in durere, am venit
Degrab' la pieptul Tau.

Fiindca ma iubesti ,
M-ai incercat.
Si-n tot ce-am indurat,
am plans la pieptul Tau.

Fiindca ma iubesti,
Tu ai permis ispite
Care, sa nu ma inspaimante,
M-ascund la pieptul Tau.

Fiindca ma iubesti,
Mi-ai oferit o cruce
Pe care, s-o pot duce,
O strang la Pieptul Tau.

Fiindca ma iubesti,
M-ai dezmierdat
De cate ori Te-am adorat
Si-am alergat la Pieptul Tau."

Am alergat la pieptul Tau, am patruns in Tine...

CANDOARE

TANDRETE

IUBIRE

...si e asa de bine...

Te iubesc !



13 comentarii:

CAZACU GHEORGHE spunea...

Binecuvintat este Numele Tau Doamne Iisuse!

Slavit Sa fie Numele Tau In Veacul Vecilor Amin!

Cristake1974 spunea...

Este frumos ce a spus Cristian... dar cum sunt eu Gică Contra, aş vrea să ne gândim niţel dacă Dumnezeu sălăşluieşte chiar în fiecare fiinţă. Aşa ar trebui, fiecare are capacitatea asta - nu însă şi dorinţa. Nu ştiu, parcă miroase a problemă de doctrină teologică aici - caz în care.... am plecat, am uitat fierul în priza!!! Revin eu, altă dată!!! :D
Dar ca să nu fiu clown până la capăt... să spunem aşa: Veni Domine!

elena marin-alexe spunea...

Fiindca ma iubesti,
M-ai dezmierdat
De cate ori Te-am adorat
Si-am alergat la Pieptul Tau."
Frumoase si veridice aceste versuri, care mi-au incalzit sufletul in aceasta noapte.
Imbratisari draga mea!

mmary spunea...

CAZACU GHEORGHE,

Binecuvanteaza suflete al meu pe Domnul si toate cele din launtrul meu numele cel Sfant al Lui.

Dumnezeu sa va binecuvanteze cu toate Harurile Spiritului Sfant !

O zi frumoasa !

mmary spunea...

Cristake, bineinteles ca Dumnezeu salasluieste chiar in fiecare fiinta, chiar daca in unele nu se mai zareste deloc...

Si tii ce e tragic? in acele fiinte el sufera cel mai mult, e cel mai umilit...

si poti iubi aceste fiinte tocmai gandindu-te ca in inima lor Isus sufera atat de mult iar tu vrei sa-i aduci putina bucurie...

Cat despre fierul de calcat trebuia sa fii linistit si sa-ti continui gandurile,deoarece Sasa , Grisa si Ion reparau defectiunea, deci nu aveai curent:D...

Dumnezeu sa fie cu tine si sa-ti daruiasca Harul prin care sa-L poti vedea in fiecare fiinta ! :)

mmary spunea...

Doamna Elema, ma bucur daca aceste adieri de vers v-au facut sa adormiti cu sufletul cald, in brate calde, la Pieptul Lui atat de tandru...

Fie ca in acesta zi sufletul sa va fie incandescent, sa simtiti fiorii bucuriei de a va afla vesnic la Pieptul Lui...

O duminica frumoasa si binecuvantata!

Cristian spunea...

Sufletul tău mereu surâde Marry.Chiar dacă lumea materială ne influenţează starea, să nu uităm niciodată că Dumnezeu ne iubeşte tare.Dacă cei din jurul nostru lovesc în noi din inconştienţă, nu acelaşi lucru putem spune despre Creator.Stăm în braţele Creatorului pur şi simplu...O Duminică pe măsura inimii tale!:)

Vasile Andreica spunea...

a venit si randul meu sa-ti zic buna dimineata.

mmary spunea...

Cristian, iti multumesc frumos si surad...as vrea ca inima mea sa fie frumoasa , si stii ce, acum chiar e frumoasa , pentru ca in urma cu 30 de minute Isus a patruns in ea si a infrumusetat-o cu prezenta Sa...

Asa ca sunt : fericita, la fel sper sa fii si tu ...

O duminica binecuvantata cu iubire nesfarsita iti doresc !

mmary spunea...

Buna ziua Vasy...

Iti doresc o zi plina de pace si bine, lumina, bucurie, puritate si iubire...

mihai spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=ku30H-xHeEE

O ZI CU ISUS SI MARIA !

mihai spunea...

tot eu :

http://www.youtube.com/watch?v=7N25pwBMmNI

mmary spunea...

Mihai, iti multumesc frumos, sunt frumoase...

Uite iti daruiesc si eu o melodie care-mi place mult:

http://www.youtube.com/watch?v=93YJ4TlQGmc

Iti doresc ca in fiecare clipa sa fii cu El, cu Isus si cu Mama Sa iubita !O zi pe care s-o petreci in bratele lor in pace si bine, lumina, bucurie , puritate si iubire...:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...