Te caut din toata inima...

26 iulie 2009

Invitatie la Iubire


In aceasta seara va invit sa parcurgem impreuna un drum secret care duce chiar in inima Iubirii .
Azi ,veniti sa ne unim intr-o alianta de daruire si mana-n mana,suflet langa suflet,sa strabatem caile aspre ce duc spre cele mai profunde abisuri pana cand vom ajunge la gradinile parfumate cu sufletele copilasilor avortati. Acestor copilasi ucisi de mama si uitati de lume as vrea sa le oferim azi pu
tina tandrete revarsata din candoarea sufletelor noastre.
Va rog faceti un efort de vointa si urmariti cele doua clipuri iar daca credeti ca sunt dure imaginile din primul videoclip,ca sunt ingrozitoare,ca tulbura fiintele voastre,aflati ca sunt REALE !
iar acei copilasi care va par ,poate ,urati si respingatori, care deranjeaza cumva tihna sufletelor voastre,ar fi devenit asemeni bebelusilor din
al-2 lea clip daca nu ar fi fost ucisi...tuturor celor ucisi, tuturor celor care nu au apucat sa se scalde in lumina acestei lumi sa le oferim azi mangaierea lacrimilor din sufletele noastre,soaptele unui gingas cantec de leagan, tandretea unei imbratisari,pe care n-au primit-o niciodata, si duiosia unei rugaciuni :

"Dumnezeu sa va binecuvanteze si sa va apere
El sa straluceasca fata Sa peste voi
Sa va primeasca in iubirea Sa nesfarsita ..."

De dimineata incerc sa le cant neincetat, sa-i mangai si sa-i leagan in bratele si in inima mea...
Fie ca lacrimile care au curs sa fie apa botezului pe care nu l-au primit, iar iubirea din care s-au revarsat sa fie umila rugaciune care ii va aseza in bratele Tatalui ce le va sterge durerea si va renaste SURASUL...


19 comentarii:

Vasile Andreica spunea...

fie sa aiba o soarta fericita copiii ce n-au fost lasati in pretioasa viata de om si fie ca lacrimile sa-ti fie spre folos si purificare. esti o inima nobila.
imi place ca nu te mai feresti de subiecte tari.

mmary spunea...

Vasy,vor avea o soarta fericita daca fiecare dintre noi isi va inflacara inima si va rosti cu ea o rugaciune...

macar din cand in cand ar trebui sa ne amintim de ei,sa le oferim imbratisarea sufletelor noastre ,iar soaptele inimilor se le fie dulce cantec de leagan...

in aceasta seara as vrea ca si inima ta sa fie incantata de un dulce cantec de leagan venit din vesnicie...:)

Cristian Lisandru spunea...

Foarte frumoasă postarea, Mmary... Iar tema aleasă va rămâne mereu de actualitate... O seară bună îţi doresc...

elena marin-alexe spunea...

E minunat sa intelegi sensul Iubirii, care depaseste conditia umana.
O seara plina de binecuvantarea lui Dumnezeu si toata dragostea Sa!Te imbratisez cu iubire!

Orry spunea...

o postare de zile mari!

copii nenascuti raman ingeri ...
si totusi ... ar fi putut deveni oameni iubind cerul si ingerii, daca dobitoace n-ar ucide cu sange rece viata!

lupt impotriva lor!
sa ne ajute Dumnezeu sa invingem si avortul sa fie pedepsit cu inchisoare pe viata!

mmary spunea...

Cristian Lisandru , multumesc frumos...

ce bine ar fi daca cat mai multi dintre noi am vedea in aceasta o tema de actualitate si am incepe sa iubim si sa indraznim sa salvam niste sufletele...

o noapte binecuvantata !

mmary spunea...

Doamna Elena, mi-a fost dor de dumneavoastra...

"Iubirea" e insasi sensul vietii mele si incerc sa o inteleg si sa o dobandesc in fiecare clipa...

va imbratisez si eu cu aceeasi iubire...

mmary spunea...

mmary spunea...

orianda, ma bucur nespus ca te simt alaturi de mine in aceasta lupta contra avorturilor...

cea mai buna si mai eficace arma este rugaciunea rostita cu inima ingenuncheata...

cat despre inchisoarea pe viata iti spun sincer ca as prefera o alta varianta; eu as spune mai bine asa: sa ne ajute Dumnezeu sa invingem avortul prin luminarea constiintelor si prin bunatatea inimii...

Dumnezeu sa te binecuvanteze cu toata bunatatea Sa...

kis spunea...

Un sfert de milion de avorturi pe an !Santem pe primele locuri in aceasta privinta cu 250 de mii de ,,crime,,in fiecare an!
Trist record!
Dumnezeu sa aibe mila de tara noastra!

mmary spunea...

Kis,trist record pentru tara noastra,dar pentru intreaga lume?

uneori tot stau si ma gandesc Cat de mult ne poate iubi Dumnezeu si cat de mare e Indurarea lui ,daca inca ne mai poate rabda vazand cum parintii isi ucid si violeaza copiii si viceversa...plus toate crimele si toate celelalte faradelegi pe care le savarsim...

sincer ,daca privim cu atentie,aceasta lume e dominata de pacate...

e sfasietoare aceasta constatare...

Geanina Codita spunea...

Draga mea,
am citit postarea acesta de foarte multe ori şi parcă nu pot să scriu nimic, simt multă revoltă în mine atunci când văd aceste lucruri.

Nu am înţeles şi mintea mea refuză să facă asta, de ce???

De ce se întâmplă astfel de lucruri???

Nu găsesc răspunsul , draga mea, caut în dicţionarul minţii cuvintele pentru a califica într-un fel povestea în sine şi nu le găsesc.

O săptămână plină de frumos, draga mea prietenă!

mmary spunea...

Geanina ,draga mea,eu cred ca nu mai avem constiinta, iubire, bunatate si mai ales spirit de sacrificiu...

intr-o lume in care conteaza doar " EUL",iar fiinta e coplesita de egoism ,vanitate si placere,se trece peste orice idee de moralitate si peste orice fiinta ...e devastator sa privesti oamenii prin prisma acestui fapt...

nu mai cauta acele cuvinte carew ar califica aceste lucruri oribile ci lasa ,ca in dictionarul mintii tale sa straluceasca un singur cuvant: "IUBIRE"....

zile stralucind de splendoarea iubirii iti doresc draga mea draga...

Miriam spunea...

:((....:((....

Mary, nu am mai putut urmări până la capăt...

PS. Pe 24 sept. cu mulţi ani în urmă s-a născut o fetiţă blondă cu ochii albaştri...Numele ei e Maria...şi Doina... Eu sunt...

Mă înţelegi, Mary, de ce nu pot privi, de ce nu pot scrie mai mult?!...

mmary spunea...

Mariana,te inteleg...si important nu este sa scrii mai mult,important este sa simti ,sa iubesti ,sa daruiesti iubirea, sa te rogi pentru aceste sufletele...

Dumnezeu sa te binecuvanteze cu toata iubirea Sa frumoasa fetita blonda cu ochi albastri :)...

silvia spunea...

da mmary asa cred ca si eu important este sa stim ce simtim in inima noastra fiecare,si e foarte usor de a arunca cu piatra.... de a judeaca,dar atunci cind sunt linga tine chiar persoane care ar trebui sa-ti deschida mintea,sa-ti dea o tema de gindire,sa-ti spuna ca poata sa ramina chiar traume...nu caut justificari dar pacat ca nu exista la noi in spitale si o educatie sprituala,si atunci cind te prezinti la un medic pentru a comite pacatul mare sa fii trimis prima data la preot,asta este parerea mea spun inca odata caci nu caut justificari,dar cred ca ar ajuta mult asta o scoala spirituala...pentru ca din pacate sunt multe tinere,iar pe medici ai intereseaza plata care se face nu pacatul tinerelor mame.-i-mi cer iertare daca cumva am deranjat pe cineva...nu am avut intentia

cornelia spunea...

buna mari ati multumesc pentru tot ce ne da maica domnului si rugaciunile iei care ne lumineaza in inimile nostre terog frumos daca ami trimiti orugciune cu maica sfata ca ami terminat rugaciunea cu sfata rita care ma ajutat forte mult sa vin catre dumnezeu si ia ma videca multumesc lui dumnezeu si tie ca miai descis sufletu cel antunecat amin

cornelia spunea...

dumnezeu ne lumineaza si daca al cautam al gasim dumnezeu face minuni si maica donului ca ne iubesc si uitam cte odata de iei dar fara iei nu putem trai am ceput sai iubesc ca am fost oaie ratacita dar dumnezeu mia scos prietena an calea mea dumnezeu ai be an grija lui daca nu era silvia nu eram nici acum pe drumu cel bun ai ubesc petoti sfinti si saduca mai multa pe lume drumu cel bun dumnezeu sa va lumineze

cornelia spunea...

multumesc domne ca esti asa bun cunoi te iubesc domne tu neai adus iubire an inima noastra esti o putere mare terog domne dami putere sa ami iubesc familia te iubesc domne amin

silvia catre cornelia spunea...

cornelia draga,ti-am citit mesajele si multumesc luiISUS si FECIOAREI MARIA ,si SFINTEI RITA ca ti-au asculatat rugaciunule.sa te ajute Tatal Cerescsa stai pe aceasta calecare poate ti se pare uneori dificila, dar in aceste situatii dificile ISUS ne iubeste mai mult cu cit ni se pare mai mare jertfa cu atit avem dragostea de ISUS mai mare,si sa nu uiti niciodata..dumnezeu nu-ti da niciodata mai mult decit poti duce si aici ne arata iubirea lui mare fata de noi.daca vrei o rugaciune catre FECIORA MARIA vezi una mai jos de mesaje scrise CONSFINTIREA.eu cred ca te va ajuta mult pe tine si familia ta si familiile noastre.dumnezeu sa te binecuvinteze cu marea lui iubire si sa-ti tina inima tot asa de inflacarata in cautarea lui...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...