Te caut din toata inima...

15 iulie 2009

Cristian Pomohaci - Jos Sub Crucea Rasturnata

6 comentarii:

Miriam spunea...

Dragă Mary, de vreo două zile mă tot gândesc să postez şi eu ceva de Crsitian Pomohaci :)...Am în minte o melodie pe care o voi posta maine seară :)
E aşa de mare bucurie pe care mi-ai făcut-o!!! Aceste minunate melodii cu text de Traina Dorz, mi-au legănat copilăria mea duhovnicească în Oastea Domnului...
Ascult şi lăcrimez de dor, de drag, de iubire...
Mulţumesc! Mulţumesc!

Fii binecuvântată, draga mea!

mmary spunea...

Mariana,gand la gand cu bucurie...

se pare ca il simtim in acelasi mod pe Dumnezeu iar acest fapt ma bucura mult...
"Ascult şi lăcrimez de dor, de drag, de iubire..."

lasa lacrimile sa curga Mariana,sunt lacrimi binecuvantate...

Dumnezeu sa te binecuvanteze...

Cristian Lisandru spunea...

Îmi place cum cântă Pomohaci... L-am urmărit de fiecare dată cu plăcere...

mmary spunea...

Cristian,si eu il urmaresc cu multa bucurie...ii simt sensibilitatea,credinta,daruirea...
o seara frumoasa...

Dumitru K. Negoita spunea...

Un duhovnic
un cantaret
un caracter
un Mare Roman
cu bucuria-n suflet
daruindune-o si noua
acesta-i pentru mine,Cristian Pomohaci.
Felicitari d.Mary si-o noapte minunata.

mmary spunea...

Maestre,concluzionand am putea spune:un OM..

asa cum ar trebui sa fim fiecare dintre noi...

o zi in care sa intalniti OAMENI va doresc...
si mult senin in suflet...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...